Ystävästä eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myrkyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myrkyttäjä

Vieras
Onko sulla ollut ystävää, josta olet yrittänyt eroon suorin sanoin, mutta joka aina luikertelee takaisin ja sitten esittää mukavaa, vaikka odottaakin vain tilaisuutta talloa sinut kuraan silloin, kun et sitä odota? Tiedätkö, uhminen, joka antaa ensin ja sitten ottaakin pois. Aina kun kyllästyt, käsket sitä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Mutta sepä ei mene, vaan jää väijymään, milloin sinulla on hetki, kun tarvitset tukea. Sitten se tulee antamaan tukensa, vain ottaakseen taas myöhemmin pois, siinä vaiheessa, kun olet jo alkanut uskoa voivasi luottaa hänen tukeensa.

Mietin vain, että tälläiseen kun eivät edes loukkaukset tehoa, onhan hän itse sen alan mestari, niin auttaisiko vaikka myrkky?

Siihen auttaa välinpitämättömyys. Se, että kohtelet sitä kuin ilmaa. Koita ny oppia virheistäs ja muistaa, ettei siihen voi luottaa ja etsi uusia ystäviä.

Älä noteeraa sitä ihmistä mitenkään.Et tervehdi,vastaa soittoihin/viesteihin yms.. Oot kuin se ois sulle ilmaa.

Mä olen noin karistanu erään seläntakana p*skan puhujan elämästäni ja elämä on paljo helmpompaa. Koitti se muka tossa yks kerta tervehtiä,mutta ei mitään kiinnostusta palata takas entiseen,joten en tervehtiny takas.
Ei ole meidän elämään tervetullut ikinä enää takas.

Mulla on samanlainen ystävä. On tehnyt puheillaan elämästäni helv*ttiä. Kuten kaikkien muidenkin ystäviensä elämistä. Itsekäs ihminen,joka ei käy ihan täysillä.

Mutta fiksu on,luikertelee aina takaisin. Viimeksi 2 vkoa sitten sain tarpeekseni,kun hän romutti erään suunnitelmani tulevaisuuden suhteen. Silloin soitin ensimmäistä kertaa ihan suoraan ja sanoin että pidetään vähän etäisyyttä..No tämä on jo luikerrellut takaisin.
Soitelkoon jos haluaa,vastaan kyllä.Mitään henk.koht en hänelle kerro,enkä itse hänelle soittele..

Kun joku ihminen on ollut iso osa elämää,on tosi vaikeaa päästä eroon kokonaan.Pääasia että itse muistaa miksi ´ystävän´kanssa ei halua olla tekemisissä,.,,

Mutta ei kai sinulle ihmiset ole vain sitä varten, että saat heiltä tukea kuin tarvitset sitä. Kuullostaa hieman hyväksikäytöltä, kyllähän siinä saattaa toinen hieman katkeroituakin. Annatko ollenkaan vastavuoroisesti sitten tukea.

Yhteistyössä