Ystäviä etsitään

Tiikerinlilja

Uusi jäsen
08.04.2005
9
0
1
Onko jollain aikaa kirjoitella ?
Kaipaatko luotettavaa ystävää kuuntelemaan sekä
jakamaan ilot kuin surut ?
Ei ole väliä iälläsi tai lapsesi määrällä taikka asuinseudulla,
kunhan vain juttua piisaa ja olet Äiti koko sydämmelläsi.
Ystäväksi sinua kutsuu 30-vuotias äiti Vantaalta.
Minulla on kaksi tyttöä (97 ja 99) sekä poika (03).
Jos asut lähellä ehkäpä kahvitteluseuraa löytyy.
Mukavaa olisi jos 6v. tytöllekkin löytyisi kaveri ennen
ekouluun menoa syksyllä 2005, mutta siis kumminkin KAIKKI
uudet tuttavavuudet otan ilomielin vastaan

:hug:

Hei!

Täällä myöskin kolmekymppinen kolmen lapsen äiti. Asun Sievissä (Pohjois-pohjanmaalla) ja olen tällä hetkellä kotiäitinä. Vanhin lapsi (tyttö) aloittaa syksyllä eskarin, keskimmäinen lapsi (tyttö) täyttää kohta kolme ja nuorin lapsi (poika) täyttää yhden vuoden. Kaipailen kovasti perinteistä kirjekaveria, jolle voisi purkaa surut, mutta jonka kanssa voisi myös kirjoitella lapsista ja tietysti kaikesta mahdollisesta. Vastaathan! Osoite: Sanna Huovari, Takalontie 5, 85410 Sievi

Heipsans!!Täällä 28-vuotias uusperheenäiti pohjoisesta Kymenlaaksosta.Perheessämme minun lisäkseni vaikuttaa mieheni Jari,Jarin kaksospojat(-92),mun tyttö(-97) ja meiän tyttö(-03).Olen hoitovapaalla ja kirjeet piristäisivät päivää.Itse tykkään kirjoitella pitkiä kirjeitä joten kirjoittelehan mulle osoitteeseen
Minna Nieminen
Lassinkuja 2
45700 Kuusankoski

Tässä on mun nettiosoite niille jotka tahtovat meilata:
heezy@luuku.com.
Sinä joka kirjoitit nimimerkillä: "Hermokimppu" niin vastaus kysymykseesi niin asun Vantaalla Ruskeansannalla.
Jos asut lähellä niin tavataanko ???
Sanna ja Minna: pitkät kirjeet tulossa! Toivottavasti jaksatte lukea!
Kiitos näille kiinostuneille, pidetään yhtä ja Te jotka ette ole vastanneet niin viellä mahtuu mukaan.
Odotan innolla kuulevani teistä :) :wave:

Vieläkö mahtuu mukaan?? Olen 31-vuotias kahden tytön (-95 ja -97) äiti savosta. Perheeseen kuuluu myös iskä ja viisi karvaista otusta (2 koiraa ja 3 gerbiiliä). Olisi kiva tutustua sinuun ihan etanapostitse, joten jos kiinnostus yhtään heräsi, kirjoittele minulle!

Piia-Riina Kärkkäinen
Härköniementie 11
74200 Vieremä

Yhteistyössä