Ystävien tapaamisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillä kyselen,kun itse kaipaisin kovasti seuraa päiviini. Minulla on ystäviä,mutta asuvat suurinosa eri paikkakunnalla. Lähellä muutama ystävä,mutta välillä tuntuu että tuppaan seuraan jo "väkisin". Oon aina se joka ottaa yhteyttä. Alkaa olla mieli maassa. Kauempana asuvat harvoin itse ottavat yhteyttä. Mä soittelen tietyille ystäville hyvin usein mutta kukaan ei soita mulle päin. Autan ystäviäni aina kun mahdollista,olen ystävällinen,kuuntelen ja olen luotettava. Missä vika? :(

Joskus oon soittanut ja kysynyt voiko tulla käymään,niin ei ole sopinut kun tarvii pestä pyykkiä. Ok. Mä oon kova tekeen kotitöitä,mutta jos joku tarjoutuu tuleen kylään niin kyllä mulle käy vaikka pesisin pyykkiä. Mielummin olen ystävän kanssa kun pyykkään. Ja voihan niitä tehdä yhtäaikaakin. Nyt vaan sit mietin mikä minussa on vikana..

Voisko olla syynä liika innokkuus? Jos olet liian innokas ja liian liian kaikkea.. =) Verraten esim. nyt tähän, että tässäkin puhelit itseksesi jo neljän viestin verran saamatta yhtäkään vastausta.

Mulla on pari kaveria täällä, joilla kummallakin on omat menonsa, toinen opiskelee ja toinen on vuorotöissä. Ja mä muksun kanssa kotona. Ei nähdä puistoissa tai kahviloissa. Mulla ei oikeastaan ole ketään, jonka pyytää kahville tms, mutten sitä juuri kaipaakaan.

[QUOTE="jenni";28008495]Voisko olla syynä liika innokkuus? Jos olet liian innokas ja liian liian kaikkea.. =) Verraten esim. nyt tähän, että tässäkin puhelit itseksesi jo neljän viestin verran saamatta yhtäkään vastausta.[/QUOTE]

Varmaan...enpä osannut ajatella noin.

Tämä ketju näyttää vähän millainen olet, ap? Puhut itseksesi ennen kuin kukaan ehtii vastata ja sitten voi tulla mieleen, että tuo kyllä lörpöttää itsekseenkin, ei ole tarpeen vastata. Olet varmaankin ihan mukava ihminen, mutta ehkä uit liikaa liiveihin.

[QUOTE="vieras";28008527]Tämä ketju näyttää vähän millainen olet, ap? Puhut itseksesi ennen kuin kukaan ehtii vastata ja sitten voi tulla mieleen, että tuo kyllä lörpöttää itsekseenkin, ei ole tarpeen vastata. Olet varmaankin ihan mukava ihminen, mutta ehkä uit liikaa liiveihin.[/QUOTE]

Noilla toisilla viesteillä oli vain tarkoitus tarkentaa mitä tarkoitan.

Jospa seuraavan kerran kysyisit, että voisitteko nähdä vaikka tällä viikolla, heität pallon vastapuolelle ja annat hänen ehdottaa aikaa. Olen itse niitä ihmisiä, jotka haluavat "varautua" vierailuun :D

No, mä en oikeestaan edes kaipaa tuommoista seuraa mitenkään säännöllisesti. Käytkö missään, missä voisi tavata muita äitejä ja lapsia "luonnostaan", siis isommissa leikkipuistoissa, kerhoissa, perhekahvilassa... Olettaisin, että sieltä voisi löytää niitä muita sosiaalisia kotiäitejä.

[QUOTE="mami";28008543]Noilla toisilla viesteillä oli vain tarkoitus tarkentaa mitä tarkoitan.[/QUOTE]

On se silti vähän päällekäypää, samaan tapaan kuin se, miten kerroit, että soitat ystävillesi hyvinkin usein. Ymmärrän, että harmittaa, kun muut eivät ota yhteyttä, mutta ehkä se johtuu siitä, että sinä liian usein otat yhteyttä.

[QUOTE="Vieras";28008548]Jospa seuraavan kerran kysyisit, että voisitteko nähdä vaikka tällä viikolla, heität pallon vastapuolelle ja annat hänen ehdottaa aikaa. Olen itse niitä ihmisiä, jotka haluavat "varautua" vierailuun :D[/QUOTE]

Oon kokeillut :) Tiedän mitä tarkoitat. Monesti oon sanonut,että ilmoittele kun teille sopii. Eipä ole paljon ilmoitellut :)

Ihmise on niin erilaisia! Mulla on pari kaltaistasi kaveria ja rasittaa jatkuva seuran kaipuu. Koko ajan pitäisi kahvitella, mennä ja tehdä yhdessä. Tulkaa, mennään, me tullaan...Mä itse NAUTIN siitä, että saan lapsen kanssa olla rauhassa ja ilman aikatauluja. Tehdään ja mennään ja ollaan kyllä, mutta sitä mikä huvittaa. Kaikenlaista menoa, asiaa ja käyntiä tulee arjessa pakosti muutenkin. En todellakaan jaksa koko ajan seuraa! Joskus se on toki mukavaa.

Älä ota tota ap henkilökohtaisesti, kaikki ei vaan ole niin seurankipeitä kuin sinä.

[QUOTE="vieras";28008577]On se silti vähän päällekäypää, samaan tapaan kuin se, miten kerroit, että soitat ystävillesi hyvinkin usein. Ymmärrän, että harmittaa, kun muut eivät ota yhteyttä, mutta ehkä se johtuu siitä, että sinä liian usein otat yhteyttä.[/QUOTE]

Mikä nyt sitten on usein. Joskus soittelen että mitä kuuluu.

[QUOTE="mami";28008597]Mikä nyt sitten on usein. Joskus soittelen että mitä kuuluu.[/QUOTE]

Nii-in, mikä on hyvin usein, itse kirjoitit toisessa viestissäsi niin. Kerran viikossa, kaksi kertaa viikossa, päivittäin?

[QUOTE="...";28008586]Ihmise on niin erilaisia! Mulla on pari kaltaistasi kaveria ja rasittaa jatkuva seuran kaipuu. Koko ajan pitäisi kahvitella, mennä ja tehdä yhdessä. Tulkaa, mennään, me tullaan...Mä itse NAUTIN siitä, että saan lapsen kanssa olla rauhassa ja ilman aikatauluja. Tehdään ja mennään ja ollaan kyllä, mutta sitä mikä huvittaa. Kaikenlaista menoa, asiaa ja käyntiä tulee arjessa pakosti muutenkin. En todellakaan jaksa koko ajan seuraa! Joskus se on toki mukavaa.

Älä ota tota ap henkilökohtaisesti, kaikki ei vaan ole niin seurankipeitä kuin sinä.[/QUOTE]

Totta :) Ei mitään. Oikeesti kiva että tuli vastaus. Se mitä en itse tajunnut.

[QUOTE="mami";28008603]Totta :) Ei mitään. Oikeesti kiva että tuli vastaus. Se mitä en itse tajunnut.[/QUOTE]

MUTTA: on kyllä harmi, ettei ystäväpiiriisi kuulu sinun laillasi ajattelevaa ja tunteva ihmistä. Ihan varmasti on muitakin, jotka laillasi kaipaavat seuraa. Kuten esim nämä muutama minun ystäväpiirissäni. Olisivat sinun yhteydenotoistasi riemuissaan :) sinussa siis ei ole vikaa, kaikilla eivät vain aina ajatukset ja tarpeet kohtaa. Olisiko uusien kontaktejen aika? :)

[QUOTE="...";28008586]Ihmise on niin erilaisia! Mulla on pari kaltaistasi kaveria ja rasittaa jatkuva seuran kaipuu. Koko ajan pitäisi kahvitella, mennä ja tehdä yhdessä. Tulkaa, mennään, me tullaan...Mä itse NAUTIN siitä, että saan lapsen kanssa olla rauhassa ja ilman aikatauluja. Tehdään ja mennään ja ollaan kyllä, mutta sitä mikä huvittaa. Kaikenlaista menoa, asiaa ja käyntiä tulee arjessa pakosti muutenkin. En todellakaan jaksa koko ajan seuraa! Joskus se on toki mukavaa.

Älä ota tota ap henkilökohtaisesti, kaikki ei vaan ole niin seurankipeitä kuin sinä.[/QUOTE]

Enkä tarkoittanut että joka päivä,vaan jos vaikka viikolla kerran viettäisi aikaa yhden ystävän kanssa.

[QUOTE="...";28008651]MUTTA: on kyllä harmi, ettei ystäväpiiriisi kuulu sinun laillasi ajattelevaa ja tunteva ihmistä. Ihan varmasti on muitakin, jotka laillasi kaipaavat seuraa. Kuten esim nämä muutama minun ystäväpiirissäni. Olisivat sinun yhteydenotoistasi riemuissaan :) sinussa siis ei ole vikaa, kaikilla eivät vain aina ajatukset ja tarpeet kohtaa. Olisiko uusien kontaktejen aika? :)[/QUOTE]

Varmaan. Ihmettelen vaan,kun yksi ystävä harmitteli kun asuvat lähempänä kuin aiemmin että harmi kun ei nähdä silti yhtään useammin. Mutta ei kai nähdä,jos ei sitä tunnu haluavan. Mutta kai tää tästä :)

Yhteistyössä