Ystävien vai miehen kans bailaamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Mietin tässä että ajatteleeko muut niin että se on ihan täysin erilaista mennä kavereitten kans viihteelle ja olla täysin "vapaa"..
Se siis johtuu varmaan siitä kun miehen kans menee niin kuitenkin nysvää sen kainalossa jne.
Ja kun kavereiden kanssa niin olo on tavallaan vapaampi..ja mä ainakin tanssin sillon koko yön :D

Tässä ajattelin lähtee laivalle kavereitten kanssa ja mietin et kuinka moni oikeesti ajattelee et jos menee ilman puolisoa niin pettää varmasti?
Koska mulla ei ole ainakaan se mielessä todellakaan..meneekö se sitten miehillä helpommin käsistä touhu siellä?

en usko että miehetkää sinne pettämään mene jos äijä porukalla menee.jos haluaa pettää voi pettää maissakin.

mä haluan mennä miehen ja kavereiden kanssa.en nysvää miehen kanssa vana yleensä moikataan pitkin iltaa pari kertaa ja tanssin kyllä yhtä paljon oli mies tai ei. Musta on mukavaa että mies on mukana vaikka sen seurassa en oliskaan.Jos mies ei paikalla ,mietin sitä.

me lähetään lauantaina laivalle miehen ja kavereiden kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en usko että miehetkää sinne pettämään mene jos äijä porukalla menee.jos haluaa pettää voi pettää maissakin.

mä haluan mennä miehen ja kavereiden kanssa.en nysvää miehen kanssa vana yleensä moikataan pitkin iltaa pari kertaa ja tanssin kyllä yhtä paljon oli mies tai ei. Musta on mukavaa että mies on mukana vaikka sen seurassa en oliskaan.Jos mies ei paikalla ,mietin sitä.

me lähetään lauantaina laivalle miehen ja kavereiden kanssa :D

Niin totta.Ollaan miehen kans todella harvoin yleensäkkään missään yhessä..ja en kauheesti nyt yksinkään käy..siks mietin et jos menen miehen kanssa täytyy siellä myös olla sen kanssa

:whistle: ei olla niin kauheen kauaa oltu yhessä että oltais vielä oltu yhessä ystävien kanssa missään baarissa.. on työt ja opiskelut ja (mun) muksut.. itekin kyllä luotan mieheen..

kavereiden kanssa meen bilettään.. mies ku on enemmän sellanen et se seisoskelee, juttelee kavereiden kanssa jne.. mä ku taas meen ja pyörin sekä tanssin.. yleensä ukko kiskoo kaljaa jonku verran ja mä en taas juo pahemmin..

Ukon kans käydään leffois, syömäs, muutamalla kavereiden kans..

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mulla ei oo käynyt koskaan mielessäkään että kavereiden kanssa bilettäminen ja pettäminen liittyis jotenkin toisinsa :o

Joo siis taisin ilmaista asian oudosti!En sitä tarkoita.. vaan kyse lähinnä siis tosta että pystytkö bailaa rennommin kavereiden kanssa vai onko sillä mitään väliä onko mies mukana..

ja sit tuli toi et menisin laivalle kun taas tuli mieleen kuinka moni siellä oikeesti on pettänyt..

tää mun ajatustenkulku on vähän aiheesta toiseen hyppimistä :whistle:

Ennen vauvaa ja mun raskautta mentiin aika paljonkin, kahdestaan ei miehen kanssa koskaan, mutta yleensä sillain että yhteisten kavereitten kanssa yhdessä. Jos minä olin menossa työ-tai koulukavereitten kanssa niin mies ei tullut mukaan, vaan meni sit omien kavereiden kanssa tai oli kotona, miten nyt sattui sitä huvittamaan... Mun mielestä se vähän riippuu tilanteesta, jos haluaa jutella tyttöjen juttuja, koulujuttuja tai työjuttuja koko illan, niin on ehkä parempi ettei miehen tartte sellaisia kuunnella koko iltaa:) Ollaan kyllä esim laivalla oltu erikseenkin, eikä mitään ongelmia ole tullut...
Mutta nyt on siis pikkuruinen perheessä ja biletykset saanut ainaskin mun osalta jäädä, mies saa mennä jos tahtoo.

Sekä että eli joskus kavereiden kanssa ja joskus miehen kanssa. Onhan se aika erilaista sitten kun menee kavereiden kanssa, jotka on yleensä kaikki naisia ja taas jos menee miehen kanssa, niin mukana on naisia ja miehiä ja pariskuntia. Eli jutut on erilaisia, mutta hauskaa on yleensä aina oli sitten seura minkälaista vaan.

Ite oon ainakin ollut laivalla ilman miestä enkä usko että siitä kellekään (ei mulle, ei miehelle eikä kavereille) olis tullu mieleen, että sinne mentäis pettämään.

Mä tykkään käydä ukon kanssa (kyllä, ihan kahdestaan). Mutta usein matkassa on sitten yhteisiä kavereita tai vähintään törmätään tuttuihin jossain. Mun käyttäytymiseen ei silleen vaikuta onko ukko mukana.. Taidan olla rennompi jos ukko on mukana kun että ei ole. Mut kukin tyylillään. Onhan noita kavereita jotka haluaa käydä ehdottomasti ilman ukkoa bilettämässä tyttöporukalla eikä siinä mitään pettämismeinikiä haeta..

Yhteistyössä