L
lartsa
Vieras
Minulla on ystävä(ainakin oli ennen) jonka kanssa olemme tunteneet jo 6 vuotiaasta eli jo 28 vuotta. Olimme ihan viime aikoihin asti yhteydessä useamman kerran viikossa ja tavattiinkin ainakin kerran viikossa. Yhteydenottoja tuli kummaltakin aika tasapuolisesti, ystävältä ehkä himpun enemmän.
Nyt kuitenkin on niin että minun puheluihin ei enään vastata tai vastataan ettei ole nyt aikaa jutella. Eikä tarviikkaan olla. Minuakin on ajoittain ahdistanut tiivis soittelu varsinkin kun usein saa toimia 'kotipsykologina.
Nyt en jaksa enään soitella vaan ajattelin jäädä odottelemaan koska ystävä itse ottaa yhteyttä. Kuitenkin mieltä jäytää onkohan hän taas jälleen kerran vajoamassa syvään masennukseen.
Mitäs mieltä ootte, uskallanko antaa hänen olla ja jättää soittelut?
Nyt kuitenkin on niin että minun puheluihin ei enään vastata tai vastataan ettei ole nyt aikaa jutella. Eikä tarviikkaan olla. Minuakin on ajoittain ahdistanut tiivis soittelu varsinkin kun usein saa toimia 'kotipsykologina.
Nyt en jaksa enään soitella vaan ajattelin jäädä odottelemaan koska ystävä itse ottaa yhteyttä. Kuitenkin mieltä jäytää onkohan hän taas jälleen kerran vajoamassa syvään masennukseen.
Mitäs mieltä ootte, uskallanko antaa hänen olla ja jättää soittelut?