YTHS:n gynet

  • Viestiketjun aloittaja -a-
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä
Voin lämpimästi suositella Kirsti Kaustetta. Asiallinen lääkäri, asiantunteva, ei mikään lässyttäjä. Tosin jos olet kovin nuori ja/tai arka näissä gyneasioissa, Kausteen tyyli voi tuntua hieman ""tylyltä""...
 
yksi
Joo todella hyvä tyyppi!!

Mutta ""kielenkäyttö"" on välillä hivenen erikoista :) ...itse tulen aina hyvälle tuulelle tästä lääkäristä, mutta saattaapi olla, että joku ei tykkäisi ollenkaan.

Ko. lääkäri on jo hieman vanhempi, joten monet asiat ovat hänelle hyvin tuttuja ja apua saa oikeasti. Ekalla kerralla meinasi tosin naurattaa, kun hän pitkään ja hartaasti pohti eri vaihtoehtoja ongelmaani ja minä makasin jalat levällään tutkimuspöydällä ja yritin polvien yli kurkkia, että mitä hän puhuu :D Eli jos on kovin arka ja ujo ja toivoo nopeaa toimitusta, kannattaa ehkä valita joku muu lääkäri.

Oma kokemukseni YTHS:n lääkäreistä on kyllä ollut kaikilta osin positiivinen. Kaikki lääkärit ovat olleet todella hyviä.

Jos sinun ei tarvitse välttämättä päästä gynelle, pillerireseptit tms. saa myös yleislääkäreiltä, joista todella loistava (ja kai jonkin verran gynekologiaan erikoistunut) lääkäri on Raili Klimzewski (sukunimi kirjoitetaan jotenkin tähän suuntaan).
 
mie
mulle taas tämä ko. lääkäri ehdotti 15 kg:n painonpudotusta, jos ""aiot ikinä lapsia saada"", painan 68 kg, ja oon 170 pitkä...koko ikäni urheillut ja hoikka... että tota joo...

sanoinkin hälle, et kas kummaa, kun en ollenkaan oo huomannu olevani lihava! ;)

olisin alipainoinen, jos tottelisin tota lääkäriä... et en taida enää sinne mennä!
 
nyt jo maisteri
Minäkin suosittelen Kaustetta, hän on huumorintajuinen ja pätevä lääkäri. Mielestäni hyvä huuomorintaju on tarpeen gynekologikäynneillä, pakko olla pilkettä silmässä, jos joutuu makamaan jalat levällään tutkimuspöydällä ;)

Vaikea uskoa Kausteen suusta tulleen viestiketjussa mainittua painonpudotusjuttua, ellei se sitten ollut vitsi. Mutta tosiaan, kuten muutkin jo sanoivat, herkempi saattaa ihmetellä Kausteen ""suorapuheisuutta"". Minä kuitenkin suosittelen häntä erittäin lämpimästi!
 

Yhteistyössä