Hae Anna.fi-sivustolta

yüksel

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä nuppu, 27.03.2005.

1. nuppu Vierailija

Kesa tulee pıan marmarıkseen ja yüksel avataan muutaman paıvan kuluttua. Alı ja henkılokunta valmıına vastaanottamaan.

2. JEEEEEEEEEEES Vierailija

Kuukauden päästä ollaan Alilla.JEEEEEEEEEEEEEs

3. Hanna Vierailija

Se olikin parasta huvia kun asuin 4 kk Yükselin vieressä ja seurasin kun siellä pyörivät pimut vaihtui n. 1-2 viikon välein. Kyllä ne pojat osaa...Välillä vaan Boralle hakemaan piikkkiä...ja taas oltiin puhtosia. Ihan mukavia kundeja kun naapureiksi sattuu, mutta että muuten...yäks!

4. näin on jutut Vierailija

5. TERVEISIÄ Vierailija

vaan Yükseliin ja muuallekin Marmarikseen ja oiken hyvää tulevaa kesää. Yûksel on ravintola jossa käydään syömässä, ei mikään rattopoikien välityspaikka. Tottakai nuoret miehet ottavat vastaan sen mitä turistitytöt tarjoo, turistithan heidät ovat ""tavoille"" opettaneet. Miksi jokaiseen keskusteluun pitää aina tuoda noi seurustelujutut??!!
    Yükselissä on hyvä ruoka ja palvelu ja Alin veneretket on Marmariksen parhaat. Oikein surru tulee puseroon kun en kaiketi tänä vuonna pääse kertaakaan Marmarikseen.

6. Hannele Vierailija

Eikö todellakaan ole muuta tekemistä kuin vahtia naapuriravintolan tarjoilijoiden tyttöystävien vaihtumista JA VIELÄ NELJÄ KUUKAUTTA??!! Hukkaan menee Sun lomas - todella!! Oletko kenties kateellinen, eikö napannut? No, suomalaisethan mielletään kyttääjiksi. En käy Turkissa miehiä iskemässä, mutta eipä ole tullut mieleenkään kytätä sen paremmin paikallisten kuin turistienkaan tekemisiä. Hyvää kesää Ali ja pojat!

7. Hanna Vierailija

Katsos kun söin siellä usein (lounasetu töiden puolesta) parveke vieressä...silmäkö kiinni olisi pitänyt olla. Minä ainakin seuraan mitä ympärilläni tapahtuu, kuljetko sinä aina laput silmillä ? ettet vain olis yksi heistä??? Sorry jos totuus tuli ilmi...

8. minä Vierailija

lapseni töihin sulle tyrkytin, nyt meinää lähihoitajaa..hienoo
    minun pitää käydä kattoo alanya...ja kahden mieheni kanssa,
    minä raksatan syskyistä marmarista, se on parasta...
    palaan takaisin..

9. minä Vierailija

no joo...syksy tulee....ja marmariseen,,,,,,,,,,,,,,,ja jku i

10. minä Vierailija

kiitokset syksyn reissuista? muisttatko, sulla ystäviä lokakuussassa, varmaan 10 vuoden yst.!!! tilattiin allla, kokeillaan ihan isännän kanssa ihan kaha....

11. just me Vierailija

No niinpä tulee. Enpä taida tänä vuonna Ykseliin päästä, viime kesänä olin.
    Kyllähän tuolla yks S:llä alkava yritti, mutta eipä oikein sytyttänyt. Yritykseksi jäi. Silti en Ykseliä ruokapaikkana hylännyt. Veneretket laadukkaampia kuin eräällä toisella.
    Sisäänheittäjällä kyllä oli monta typykkää parin viikon sisällä.
    T:lomailija

12. Hannelen kaveri Vierailija

Kyllä Hannele kulkee silmät ja mieli avoinna niin Turkissa kuin Suomessakin mutta on sen verran sivistynyt ihminen ettei ala tuollaisia (kuten Hanna) kirjoitella keskustelupalstoilla. Kirjoitelkaa ihmiset ystävällisessä hengessä älkääkä aina mollatko turkkilaisia, katsokaa peiliin ja niin edelleen. Niin ja Hanna, hanki itselles oma elämä.

13. Hanna Vierailija

Voi minulla on oikein hyvä elämä ja mielenkiintoinen työ, sillä pääsin pois Turkista. Tämä hanki elämä on jo kulunut fraasi, mutta ei kai Turkkifanilta voi muuta odottaa. Voi hyvä Sylvi että oppaiden määritelmä tietynlaisista tyttöturisteista osuu nappiin. Tyhmiä kun saappaat, ja niinkuin turskat itse sanoo, helppoja.

14. Koska Vierailija

olen sanonut että olen Turkkifani? Käyn toki muuallakin. Eilen juuri varasin matkan aivan toisaalle. Hanna, kukahan se on saapas? Koeta päästä eroon katkeruudestasi, mistä lie sitten johtuukin.
    Nyt lopetan keskustelun tämän otsikon alla.
    Hannele, melkein 5-kymppinen tytönheitukka :D

15. noora Vierailija

nähdään 30.7.... mulla on jo kamala nälkä / jano.... sinne ensimmaisenä :)

16. Kaipuu Vierailija

Siis 3 viikkoa taas siellä ollaan.Mutta anna minulle säköposti niin kerron kun tulen pois sietä

17. Hannelelle Vierailija

Koska kuitenkin käyt katsomassa vastauksen, voi kertoa että katkeruus ja toisien tyhmänä pitäminen on 2 eri asiaa.
    Se on kuulemma matkailualan väen yleinen virtsi määritellä Turkkiin menevä asiakas :Naamasta kuulemma näkee, ja viimeistään kun avaa suunsa. Olen aina pitänyt juttua jokena, jopa tyhmänä,mutta Turkissa töissä ollessani sen kyllä huomasi, valitettavasti. Tein töitä Turkkilaisessa firmassa, enkä juuri tavannut suomalaisia muuta kun itkemässä ja vonkaamassa yükselin edustalla.

18. nähty on Vierailija

Mutta se mikä on ala-arvoista, niin kyllä ne tietynlaiset oppaatkin tätä harrastavat. Marmariksessa nähty ja suomalainen opas. Kaverilla kyllä tytöt vaihtui, oli sisäänheittäjä eräässä ravintolassa. Oppaan pitäisi käyttäytä vähän toisin, ainakin minun mielestä.

19. joojoo Vierailija

Mikä on sen lyhyen tarjoilija poitsun nimi?

20. kaikki Vierailija

Lyhyitähän ne kaikki olivat, eikä yhtäkään ainoaa, jota olisi viittiny pidempään katella. Sisäänheittäjäpoitsu oli ainoa hoikka kikkarapää ja edes jonkin näköinen, taisi itsekkin tietää kun typyköitä pyöritteli sinne ja tänne. Mutta käytös heillä kaikilla oli tosi hyvä ja erinomaista palvelua. Joten ei se näkö mikään tärkeä asia ollut, palvelun laatu ja ruoka oli tärkeämpää.

21. Kikka Vierailija

No Hän on kaikkien tyttöjen miksei myös rouvien itkettäjä Haitari.

22. sii Vierailija

kokeillaan käydä alanissa..,pari kertaa marmaris.ihana...mitä muuta?

23. sii Vierailija

ihanaa kevättä koko teijän remmille.....kevät tulee ja syksy sen mukana...ei liikaa suolaa, ainakan ...syksyllä..
    tosi tiukka kevät on tulossa, elämämä on !

24. siiiiii Vierailija

sydämmestä terveisiä alille!
    kiit0o..JA HAMINA

25. muitakin Vierailija

On siellä muitakin ravintoloita ja vähintäänkin yhtä hyvää ruokaa tarjolla. Ei Yksel mikään maailmannapa ole eikä elinehto.
    Kokeilkaa rohkeasti muitakin. Mutta ne joilla ei ole rohkeutta ja haluavat palvelun ja jutustelun ainoastaan suomen kielellä, suotakoon se heille.
    Minulle on Marmariksessa muitakin ruokapaikkoja kuin Yksel, vaikka käyn kyllä sielläkin kerran, pari, parin viikon aikana.
    Silmänruokaakin on muualla tarjolla huomattavasti enemmän, jos siitä tykkää ruuan ohella.
    T:kulinaristi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari