Zara & H&M äitiysvaatteet Helsingissä

  • Viestiketjun aloittaja Fimmeli
  • Ensimmäinen viesti
Fimmeli
Hei,
neuvotteko, missä Hesan H&M ja Zaran liikkeissä on äitiysvaatteita? Onko Stockalla muualla kuin keskustassa? Tekisin mielelläni täsmäiskun yhdelle suunnalle, ja mahdollisimman vähän kävelyä selän takia. Kiitos!
 
näistä..
Aleksanterinkadun H&M ja siinä samalla kadulla tosiaan Stocka. En tiedä onko siinä Stockaa vastapäätä olevassa Zarassa, ei kai kun ei ole silmiini osunut.
Ja sit jos haluat jotain muuta liikettä kokeilla niin mars Kampin keskukseen, siellä äitiysvaatteita on ainakin Vero Modassa (Mamalicious tai jotain), Benettonilla että Bebesissä (on tosin kallis toi bebes).
 
Apetit
Alkuperäinen kirjoittaja -peppi-:
Missä stockalla on äitiysvaatteita? Kävin kiertelemässä jonkun aikaa sitten mut en löytänyt... :/
Lastenvaateosaston yhteydessä. Aika piilossa kyllä, tarkempaa sijaintia en osaa antaa. Se on joko koko osaston alussa tai lopussa, riippuen mistä päin kävelee. Valikoima ei ole mielestäni kauhean laaja, mutta olen ostanut sieltä mm. neuletakin.

 
Stadilainen.
Stockalla lastenvaateosaston vieressä 4. kerroksessa.

Stockaa vastapäätä olevassa Frassa on myö säitiysvaatteita ja siellä samana kadun eli Aleksanterin kadun H&M onkyllä myös äitiysvaatteissa.
 
Fimmeli
Kiitos paljon vastauksista! Hienoa, että riittää tulla junalla suoraan keksustaan, kun kerran Stocka. Zara ja H&M on siinä ihan lähekkäin. Ehkä energiaa riittää Kamppiinkin!
 
hemuli83
pari vinkkiä:
- zarassa ei ole sitten niin mitään mammavaatteita. vain yksi pieni tanko.
- hennesissä oli ihan kivoja vaatteita kun kävin viimeksi viikko sitten. tarttui taas vinopino mukaani. imetysliivejäkin löytyy mutta suosittelen ostamaan nämä esim. bebesistä (kampissa).
- bebesissä ja vero modassa (kampissa) on myös kivoja mammavaatteita

tämänhetkinen muoti on onneksi sen verran väljää ja a-mallista että tavallisetkin vaatteet sopii hyvin odottajalle.
 
Wilma80
Imetysliivejä myydään hyviä ja suht edullisia (nytkin rintsikkatarjous -25%) myös Lindexissä!!!itse oon ollut tosi tyytis Swegmark merkkisiin liiveihin joita olen käyttänyt nyt jo raskauden aikana. Pehmeät kaarituettomat joissa leveät olkaimet. Parit HM liivit ostin myös...kattelen sitten synnytyksen jälkeen mikä malli passaa parhaiten.

Wilma 35+3
 
Tarvitseva
Kiitos vinkeistä.
Ensisynnyttäjänä en osannut päättää, minkäkokoiset imetysliivit olisi hyvä hankkia. Ajattelin ensin hankkia sairaalaa varten halvat, yhtä kuppikokoa suuremmat liivit. Synnytyksen jälkeen on tarkoitus sitten hankkia kunnon liivit.
 
Sbul
"Aleksanterinkadun H&M ja siinä samalla kadulla tosiaan Stocka. En tiedä onko siinä Stockaa vastapäätä olevassa Zarassa, ei kai kun ei ole silmiini osunut.
Ja sit jos haluat jotain muuta liikettä kokeilla niin mars Kampin keskukseen, siellä äitiysvaatteita on ainakin Vero Modassa (Mamalicious tai jotain), Benettonilla että Bebesissä (on tosin kallis toi bebes)."

Bebes ei todellakaan ole sen kalliimpi ku muutkaan! Ok, siellä on Espritin äitiysvaatteita ja sit Noppiesta, jotka on vähän kalliimpia, mut esim farkkuvalikoima on tosi hyvä ja farkuista voikin maksaa vähän enemmän. Ja palvelu siellä on tosi hyvää! Missään hennesillä tai edes Stockalla ei saa sellasta palvelua. Sinne kaikki!

 
[]][
Vahan asian vieresta, mutta kannattaa niita alkuvaiheen raskausvaatteita valitessa myos miettia, voiko ko. vaatteiden ylaosilla mahdollisesti imettaa. Alkuvaiheen mammisvaatteet nimittain peittavat usein mukavasti sen kummun, joka aluksi jaa vatsasta (voi olla arkakin, jos paatyy keisarin leikkaukseen). Ette valttamatta sovi heti normivaatteisiinne tuon mahan ja levenneen lantion takia. Itse onneksi hankin aikanani muutaman v-aukkoisen mekon ja paidan (vahingossa), jotka alkuvaiheen imetyksessa olivat suosikkejani. Myos osa imetyspaidoista kay alku- ja keskivaiheen raskauden aikana. Ja itsellani meni melkein puolivuotta, etta sain lantion ja masuni raskautta edeltavaan kuntoon. Ja kaikilla ei kuppikoko muutu lainkaan raskauden/imetyksen aikana. Minulla oli kokoajan sama B-kuppi, joten ei kannata valttamatta ensikertalaisena hankkia useita etukateen.
 

Yhteistyössä