Zoely??

  • Viestiketjun aloittaja FairyC
  • Ensimmäinen viesti
Petra
Heippa leidit!:)
Mulla on tokasta laatasta otettu muutama päivä. Aluksi, viikon jälkeen aloituksesta tuli koko ekan laatan ajan vähän vuotoa, välillä paljonkin. Skippasin heti ekat kuukautiset ja heti tokan laatan aloittamispäivänä vuoto loppui täysin! Ylimääräisen vuodon lisäksi oon poikaystävän ja ittenikin mielestä kiukkuununut helpommin ja rinnat on kuulemma kasvaneet "ihan sairaasti" :D Iho oli viime viikkoon asti tasaisesti pahentunut, mutta nyt on parantunut huomattavasti viikon sisällä! :) Pitää vaan toivoa ja rukoilla, että paranis kokonaan, kun akne on ollu mulle ongelma jo vuosia... Menkkakipuja ei ole ollu ollenkaan ainakaan nyt kun jätin ne välistä. Ainiin, mulle on melkein joka yö tullut pisuhätä viimeistään 6.30 aamulla, vaikkei tommosta ongelmaa ole aiemmin ollut!

Toivottavasti nuo nyt ei aiheuta mitään liian pahoja sivuoireita:)
 
ärsyyntynyt
Hei te joilla on ollut tuota kuivuus ongelmaa tuolla alapäässä ! Kuinka kauan pillereiden lopettamisen jälkeen menee aikaa että normaali kosteus palautuu ?:mad: ja käytän siis zoely pillereitä
 
Juup84
Olen syönyt neljä vuotta zoelyjä. Syön kolme laattaa aina putkeen, kivuliaiden menkkojen takia. Nyt aion vaihtaa, koska aiheuttavat hiustenlähtöä. Muuten hyvät pillerit!
 
Närkästynyt
Hei.
Olen syönyt Zoelyjä nyt about 3 vuotta ja ne on aiheuttanut mulle tosi rajua lihoamista+turvotusta (+7kg vuodessa.)
Olen siis 15 vuotias ja syön e-pillereitä endometrioosin aiheuttamiin kipuihin .joka puolella sanotaan ettei pillerit aiheuta lihoamista mutta minun tilanteeni on se,että käyn kuntosalilla 3 kertaa viikossa ja uimassa 3 kertaa viikossa, olen vegaani ja syön ERITTÄIN terveellisesti ja pidän ruokapäiväkirjaa. Syön päivässä noin 800 kaloria ja terveydenhoitaja on arvioinut että minun pitäisi syödä päivässä 2400 kaloria eli kalori määrät ovat liian alhaisia ja silti lihominen vain jatkuu, mainittakoon vielä tähän se että syön herkkuja about kerran viikossa. ( atm paino 80kg ja pituus 162cm.)
Olen siis aika varma että tämä lihominen johtuu pillereistä koska se alkoi juuri silloin kun aloitin zoelyt.
(Kilpirauhas arvot on tutkittu ja normaalilta näyttää eli ei voi johtua siitäkään.)
 

Yhteistyössä