Hae Anna.fi-sivustolta

zoloft

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä zoloft, 31.12.2005.

1. zoloft Vierailija

minkälaisia kokemuksia? käytän itse 50mg. 10 päivää mennyt ja olo tosi sekava....

2. Ex-Zoloft Vierailija

Alotithan puolikkaalla tabletilla eli 25 mg/vrk viikon ajan ja vasta siiten siirryit kokonaiseen 50 mg:aan?
    Mulla auttoi, sit piti nostaa annosta ja taas hetken auttoi mutta sitten lääkäri vaihto lääkkeen ja hyvä kun niin teki, Zoloftissa oisin joutunut vaan annosta nostamaan koska ei siitä enää ollut mulle apua.
    Lääkkeiden vaikutukset on yksilölliset, jatka siis lääkitystä ja huomaat varmasti jos apua siitä on, toivotaan että on.

3. Zolo Vierailija

useita vuosia sitten aloitin myös 50mg/pv. Oireina huimausta, hikoilua (etenkin käsien) ja vähän huonovointisuutta. Meni ohi parin kk kuluessa. Lääke kyllä auttoi minuaja lopetin sen n. vuoden kuluttua. Sitten yhdessä vaiheessa tuli niin kauheasti stressiä, että jouduin olemaan jonkun aikaa pois töistä. Sain paniikkikohtauksen (liittyi sos.tilanteiden pelkoon). Aloitin uudestaan ja silloin nostettiin annosta vähäksi aikaa 100mg/vrk. Tätä kesti ehkä pari kuukautta ja jouduin siinä rinnalla syömään sairiksen ajan myös bentsoja. Ne väsytti niin, että nukuin kaikki päivät ja yöt. Kun olo parani, palasin 50mg/pv ja söin taas n. vuoden verran, vähän reilun. Nyt olen ollut ilman lääkitystä vuoden, koska tulin raskaaksi. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kun palaan joskus töihin, joudun varmaan taas turvautumaan lääkitykseen. Aika näyttää. Toivossa on hyvä elää.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri