Hae Anna.fi-sivustolta

Zoloftista?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Joku, 19.11.2005.

1. Joku Vierailija

Onko joku muu huomannut Zoloftin sivuvaikutuksena ummetusta ja hien hajun lisääntymistä? Ennen kävin isolla hädällä yleensä joka aamu, mutta nyt, kun olen syönyt Zoloftia kuukauden verran, niin keskimäärin pari kertaa viikossa ulos tulee pari pientä kikkaretta. Ja ennen hikeni ei oikeastaan haissut millekään ja dödö piti. Nyt ei tarvitse oikeastaan edes hikoilla ja kainalo tuoksahtaa välittömästi.

Muutenkin kokemuksia Zoloftista olisi kiva kuulla!

2. Kokeillut Vierailija

Ei sopinu mulle.Pyydä toista.Toi lääkehän joissain maissa kielletty.Seroxat parempi,jos oltava ssri-lääke

3. kysymys Vierailija

Jos sinulle on määrätty Zoloft-valmistetta, onko se määrätty paniikkioireisiin vai mihin ? Millaisia tuntemuksia olet saanut lääkkeestä ts. onko se auttanut itse vaivoihin ?

4. Kokemuksia Vierailija

Kyseessä aika omituinen lääke, sillä itselläni väheni tunto raajoissa sitä käyttäessäni. Oli esim. välillä hiukan vaikea kulkea kun jalat oli suht. tunnottomat. Ummetus oli myös yleistä. Myös unen tarve lisääntyi ja oli muutenkin melko tokkurainen olo. Itse sairauden oireisiin auttoi kyllä hyvin!

5. Joku Vierailija

Missä Zoloft on kielletty ja miksi? Tuosta en olekaan mitään kuullut... Ummetus helpotti reilun kuukauden jälkeen ja mielestäni on auttanut masennukseen (tai sitten vain on muuten parempi kausi meneillään). Otan aamuisin 1.5 tablettia.

6. hensku Vierailija

Minulla Zoloft on toiminut ihan hyvin. Ainoa vain, että päivisin olen väsynyt. Otan tällä hetkellä 2 tabl. iltaisin ja luulen, että minulle aletaan harkitsemaan toisia lääkkeitä. Zoloftia olen syönyt melkein 2v.

7. farm. Vierailija

Zoloftia ei ole kielletty missään, sertraliinin käyttö on sallittu kaikissa maissa, kyseessä on kyllä nyt jokin muu lääke.
    (esim. joissakin maissa ei tiettyjä SSRI-lääkkeitä kirjoiteta alle 18 v)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri