Hae Anna.fi-sivustolta

Zoloftista

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Ixeliin, 17.03.2006.

  1. Ixeliin Vierailija

    Voiko ihan heittämällä vaihtaa monivuotisen zoloft kuurin ixeliin? Näin tein pari päivää sitten ja nyt vapisuttaa, palelee ja hikoiluttaa, heikottaa, oksettaa, ahistaa, itkettää, raivostuttaa. Ennen vain ahisti. Onko muilla kokemuksia. Onko mulla myrkytystila vai vierotusoireet. Lekuri väittää jälkimmäistä ja anto nyt pameja lisäks. Jossei viikossa olo parane. Sit vasta mietitään josko uusilääke ei sopiskaan. Onko kokemuksia tms..? Kiitoskiitos
     
  2. Laura Vierailija

    Minulle lääkäri sanoi, että jos joudutaan lääkkeitä vaihtamaan, ensin ""ajetaan alas"" toinen lääke. Ilmeisesti käytännössä siis ollaan ilman lääkkeitä viikko ja sitten aloitetaan asteittain uusi lääkitys. Tällä ilmeisesti estetään niitä lääkkeiden ylimääräisiä sivuvaikutuksia.. Tosin, minulla ei ole nyt kysessä sama lääkeyhdistelmä kuin sinulla.

    Tuttavani lopetti Soloftin syömisen kuin seinään ja hän oli syönyt lääkettä hyvin kauan. Mitään vieroitusoireita hänelle ei tullut ja muistelisinkin jostain lukeneeni, että masennuslääkkeistä ei mitään vieroitusoireita tule, kun kuurin lopettaa. Tosin, minä en ole lääkäri.. ;)

    Entä jo sinulle tulee jotain näistä lääkkeitten kuuluisista sivuvaikutuksista nyt siitä Ixelistä? Paha olohan on aika usein sivuoireena uutta lääkettä aloittaessa..
     

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti