Z
zumbaaja
Vieras
Saako suomen kaupoista zumba vaatteita? Zumba nettikaupassa on mutta en viittis tilata jos löytyy kaupasta. Asun Helsingissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi toki tanssia tavallisissa mutta ne oli jotenki tosi kivan näköisiä
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Zumbaa vaikka alasti :ashamed:![]()
Mä en vaan hokaa, miksi zumbaan tarttee ihan omat vaatteet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MIA-TUOTE on kyllä tosi hyvä paikka tanssivaatteitten suhteen. Ja jos et oo ihan normi kokoa, ne tekee sulle mittojen mukaan vaatteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Zumbaa vaikka alasti :ashamed:![]()
onko joku sanonu sitten ettei vois missään tapauksessa tanssia ilman niitä vaatteita?
ehkä ap vaan tykkää että ne on nättejä. kyllä mullakin on paaaaaljon erilaisia nättejä jumppavaatteita vaikka kyllähän sitä vois jollain tavallisella t-paidalla ja verkkareillakin jumpata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:BKM joko sulla on indiat? Mä sain ne joulupukilta ja ne on ihanat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihania oli tosiaan noi mia-tuote vaatteetpaljos niillä on suurinpiirtein hintaa ja saako niiden kuvastoa jostain muualta kun netistä?
mulla on nimittäin tämä kone rikki ja kesti ikuisuus avata tuota kuvastoa eikä silti kaikki näkyny oikein :headwall: en jaksais tota hinnastoa avata enää...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ihania oli tosiaan noi mia-tuote vaatteetpaljos niillä on suurinpiirtein hintaa ja saako niiden kuvastoa jostain muualta kun netistä?
mulla on nimittäin tämä kone rikki ja kesti ikuisuus avata tuota kuvastoa eikä silti kaikki näkyny oikein :headwall: en jaksais tota hinnastoa avata enää...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Logotar, kiitti hyvä idea!:flower:
?