zxz

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jycke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:
Alkuperäinen kirjoittaja Jycke:
Niin olitkos sinä tulossa oulun suunnalle syksyllä??

Semmoset olis suunnitelmat

Tuutko käymään kaljalla sitten? :D

Taytyyhan sita kalijaa vaha juuva. Raahesa vai lumijojella?

Jälkimmäinen paremmin:)

Se paikka on mulle aivan sama missa ,mutta ois kiva saaha joitakuita muitakin mukaan, niita pikkakuntalaisia .Niinku "Rouva Rajatapaus" taikka "Olen tatuoitu jatka" tai joitakin niita nimimerkkeja sieltapain.

Se paikka on mulle aivan sama missa ,mutta ois kiva saaha joitakuita muitakin mukaan, niita pikkakuntalaisia .Niinku "Rouva Rajatapaus" taikka "Olen tatuoitu jatka" tai joitakin niita nimimerkkeja sieltapain.

Ai onko tatuoitu jätkä täältäpäin??? En ois uskonu:D Joo ei muuta kuin porukkaa kasaan:)

"Tatuoitu jatka " on luultavasti oulusta. Mina en tiija viela tarkkaa paivamaaraa tulolleni, mutta kun saan sen tietooni niin ilmoitan sulle ja sitten voidaa teha mita tehaan sen "kaljan juonnin ".suhteen.Se ois mukava saaha joitakin mukaan ,kun en oikeen tunne enaa ketaan sielta Suomesta.

"Tatuoitu jatka " on luultavasti oulusta. Mina en tiija viela tarkkaa paivamaaraa tulolleni, mutta kun saan sen tietooni niin ilmoitan sulle ja sitten voidaa teha mita tehaan sen "kaljan juonnin ".suhteen.Se ois mukava saaha joitakin mukaan ,kun en oikeen tunne enaa ketaan sielta Suomesta.

Aivan!

Yhteistyössä