V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Meillä ei ole, koska sitä ei kannattanut rahallisesti hankkia. Maalämpö on edullista, mutta sen hankkiminen maksaa paljon (12 000? ei mene paljon mettään?) eli se kannattaako maalämpö pidemmän päälle vai ei, riippuu lämmitysalasta. Talossa on oltava tarpeeksi kuutioita. Pääsääntöisesti alle 160m2 taloihin ei maalämpöä kannata havitella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Meillä ei ole, koska sitä ei kannattanut rahallisesti hankkia. Maalämpö on edullista, mutta sen hankkiminen maksaa paljon (12 000? ei mene paljon mettään?) eli se kannattaako maalämpö pidemmän päälle vai ei, riippuu lämmitysalasta. Talossa on oltava tarpeeksi kuutioita. Pääsääntöisesti alle 160m2 taloihin ei maalämpöä kannata havitella.
siis miksi ei pieniin taloihin kannata? ollaan kiinnostuttu yhdestä talosta jossa maalämpö on (ei siis tarvitse itse asentaa), mutta tämä talo on kyllä alle 160m2,aika paljonkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis miksi ei pieniin taloihin kannata? ollaan kiinnostuttu yhdestä talosta jossa maalämpö on (ei siis tarvitse itse asentaa), mutta tämä talo on kyllä alle 160m2,aika paljonkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis miksi ei pieniin taloihin kannata? ollaan kiinnostuttu yhdestä talosta jossa maalämpö on (ei siis tarvitse itse asentaa), mutta tämä talo on kyllä alle 160m2,aika paljonkin :/
No sehän on tosi hyvä juttu. Lämmityskulut on pienet! Pieniin taloihin ei kannata sitä asentaa, mutta jos on jo asennettu, niin eihän siitä sitten ole muita kuluja kuin pumpun käyttämä sähkö...
Sittenhän se on ihan hyvä juttu, mutta sen takia ei pieniin kannata laittaa kun laite on itsessään aika kallis, eikä kuitenkaan ikuinen, niin siitä ei ehdi saamaan kovinkaan paljon taloudellista hyötyä käyttöikänsä aikana. Mutta jos tuolla on uusi pumppu, niin eipä siinä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja on suorasähkö;28107940:jos vain eivät hulluksi rupea tuon sähköverojen kanssa niin sähkölämpö on parasta.