?
*
Vieras
Mitäs maksaa ja mistähän niitä saa? Haluaisin tuollaisen lapsen kuljetukseen tarhaan talvella. Sellaiset muoviset liukujalat vielä mukaan niin kyllä kulkee!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaakkois-suomi:tiedän ettei ole mynti paikka...meillä kolme kelkkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kaakkois-suomi:tiedän ettei ole mynti paikka...meillä kolme kelkkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
No huhhei, voihan ne jossain urheiluliikkeessä noin huimasti maksaakin!!! |O Mutta ennemmin kannattaa käydä vaikka jostain marketista kyselemässä... saa halvemmalla yhtä hyvän.![]()
Ite ostin meidän tuppukylän rautakaupasta, merkki oli Kuura ja hinta oli 80? johon tosin piti hieman tingata.Vuosi sitte ostin.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
No huhhei, voihan ne jossain urheiluliikkeessä noin huimasti maksaakin!!! |O Mutta ennemmin kannattaa käydä vaikka jostain marketista kyselemässä... saa halvemmalla yhtä hyvän.![]()
Ite ostin meidän tuppukylän rautakaupasta, merkki oli Kuura ja hinta oli 80? johon tosin piti hieman tingata.Vuosi sitte ostin.
Onko sulla sellaiset muoviläpykät jalasten alla?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:mihin hintaa myyt?
me kouvolassa ja tullaa kotkaan tammikuun lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Motonetissa on aikuisten potkukelkka 39 euroa ja lasten oli halvempi. (en muista sen hintaa)
Noh niin. Hintavertailun perusteella halvimmillaan Eslan saa 92 eur hintaan. Elikkäs aika arvokas kapine.