onkos täällä nuuskaa käyttäviä naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuli mieleen kun livautin äsken pussin huuleen :D :D . En mä voi sanoa käyttäväni, mutta välillä voin ottaa mieheltä yhden kun oikein tekee mieli tupakkaa...kuten nyt :).

Ruotsissahan naiset nuuskaa aika paljon ja laivallakin myydään "tyttöjen" nuuskaa :)

**ei sillä että nuuska olis yhtään sen parempi kuin tupakka**

Alkuperäinen kirjoittaja vierahilla:
suu / huulisyövästä, joita tyypillisesti tulee nuuskankäyttäjille?? Käypäs kattoon, niin et takuulla käytä enää ikinä!!

En mä usko että ne on yhtään sen kamalampia tai parempia kuin kuvat mustista keuhkoista ja hengitysputkista.

Polttaminen ja nuuskaaminen on ihan yhtä typerää molemmat. Mutta ottamalla yhden pussinuuskan silloin tällöin pystyn olemaan tupakoimatta. Jostain syystä nimittäin lopettaminen on taas NIIN vaikeeta vaikka en edes kauaa ehtinyt polttamaan.

Kyllä mä tuon korkeintaan pussin päivässä nuuskaamisenkin lopetan heti kun vaan pääsen tupakkatuskista eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
suu / huulisyövästä, joita tyypillisesti tulee nuuskankäyttäjille?? Käypäs kattoon, niin et takuulla käytä enää ikinä!!

En mä usko että ne on yhtään sen kamalampia tai parempia kuin kuvat mustista keuhkoista ja hengitysputkista.

Polttaminen ja nuuskaaminen on ihan yhtä typerää molemmat. Mutta ottamalla yhden pussinuuskan silloin tällöin pystyn olemaan tupakoimatta. Jostain syystä nimittäin lopettaminen on taas NIIN vaikeeta vaikka en edes kauaa ehtinyt polttamaan.

Kyllä mä tuon korkeintaan pussin päivässä nuuskaamisenkin lopetan heti kun vaan pääsen tupakkatuskista eroon.

Ja sillä nuuskalla vain siirrät vierotusoireiden loppumista johonkin hamaan tulevaisuuteen, kun se lakko alkaa joka nuuskan (yhtälailla kuin tupakan ) jälkeen taas uudestaan. Oletko ajatellu koettaa korvausvalmisteita?

se on kauhee, millanen amishuuli muotoutuu kun käyttää nuuskaa...näyttää tosi pöljältä ja nuuska on iljettävää jo sillon ku miehet sitä käyttää, jostain syystä ajatus nuuskaavasta naisesta on kamala. ..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:

Ja sillä nuuskalla vain siirrät vierotusoireiden loppumista johonkin hamaan tulevaisuuteen, kun se lakko alkaa joka nuuskan (yhtälailla kuin tupakan ) jälkeen taas uudestaan. Oletko ajatellu koettaa korvausvalmisteita?

Ei kun mä helpotan vierotusoireita :D. Tupakkaa mä en pysty rajoittamaan, eli vähentämään. Nuuskaan mulla ei oo mitään sidettä, kunhan saan edes vähän nikotiinia silloin kun on tosi vaikeeta.

En oo ajatellut korvausvalmisteita kun tää nuuska on mulle just sitä. Esim. purkka on ihan kamalaa ja laastari taas ei auta. Muista mulla ei tosin ole edes kokemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
se on kauhee, millanen amishuuli muotoutuu kun käyttää nuuskaa...näyttää tosi pöljältä ja nuuska on iljettävää jo sillon ku miehet sitä käyttää, jostain syystä ajatus nuuskaavasta naisesta on kamala. ..

Mä muistan taannoisilta vuosilta kuvan missä prinsessa Madeleinella oli nuuska :D :D.

Mutta juu, kamalaa tää onkin. Ihan yhtä kamalaa kuin tupakka. Yhtä vaarallista ja yhtä ruman näköistä :)

Mun mies muuten on käyttänyt nuuskaa satunnaisesti aika tosi kauan. Eikä sillä oo huuli oudon näköinen paitsi silloin kun se nuuska on huulessa :)

Miten sitä nuuskaa käytetään...? :ashamed:

Ikinä en ole sitä käyttänyt enkä edes nähnyt kenenkään toisen käyttävän...
Itse lopetin monen vuoden röökaamisen pari vuotta sitten enkä ole jäänyt sitä kaipaamaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
hyi helvetti :x oikeesti, miksi? tiedätkö sä kuinka hirveeltä näytät nuuska huulessa? oikeesti, kamalaa. lopeta,kaunis nainen! :(

Hih, kiitos vaan kaunis-kommentista vaikka en kyllä oo siitä samaa mieltä kanssasi :D.

Siks toisekseen. Mä istun nyt koneella yksin, vauva on päiväunilla ja esikoinen ulkona. Koirakin huilaa yläkerrassa. Täällä ei siis ole ketään näkemässä miten kamalalta näytän.

Ja silloin kun mulla se heikko hetki tulee, niin korkeintaan mies on todistamassa mun kamaluuttani nuuska huulessa ja se ei välitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Miten sitä nuuskaa käytetään...? :ashamed:

Ikinä en ole sitä käyttänyt enkä edes nähnyt kenenkään toisen käyttävän...
Itse lopetin monen vuoden röökaamisen pari vuotta sitten enkä ole jäänyt sitä kaipaamaan. :)

Voi kunpa mäkin olisin ollut niin fiksu etten olis enää sortunut tupakkaan. On se silkkaa hulluutta alkaa leikkimään semmoisen kanssa mistä on aikoinaan ollut ihan koukussa. Luulin että voin polttaa tupakan silloin toisen tällöin...kunnes huomasin polttavani uudelleen ihan vakituisesti :headwall: :headwall: .

Mun mies käyttää semmoisia pusseja. Pussi laitetaan huuleen ja sieltä nikotiini imeytyy verenkiertoon.

Pussinuuska on tyttöjen nuuskaa. Mulla on kavereina nopeesti laskettuna 5-8 naista jotka nuuskaa käyttää ja miehiä sitten reilusti enemmän. Urheilijoita suurin osa. Eli kyllä se nuuska huomattavasti "terveellisempää" on kuin röökääminen. Eikä savuta muita. Mitä sen on väliä, törröttääkö jollain tuntemattomalla huuli vaikka kadulla vastaantullessa, yhtä paljon mua ainakin ottaa päähän läskit, huonosti pukeutuvat, gootit, punkkarit jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikku:
Pussinuuska on tyttöjen nuuskaa. Mulla on kavereina nopeesti laskettuna 5-8 naista jotka nuuskaa käyttää ja miehiä sitten reilusti enemmän. Urheilijoita suurin osa. Eli kyllä se nuuska huomattavasti "terveellisempää" on kuin röökääminen. Eikä savuta muita. Mitä sen on väliä, törröttääkö jollain tuntemattomalla huuli vaikka kadulla vastaantullessa, yhtä paljon mua ainakin ottaa päähän läskit, huonosti pukeutuvat, gootit, punkkarit jne.

Mä oon varmaan sit ihan kamala kun oon vielä läski ja huonosti pukeutuva :D :D

Tuli mieleen kun livautin äsken pussin huuleen :D :D . En mä voi sanoa käyttäväni, mutta välillä voin ottaa mieheltä yhden kun oikein tekee mieli tupakkaa...kuten nyt :).

Ruotsissahan naiset nuuskaa aika paljon ja laivallakin myydään "tyttöjen" nuuskaa :)

**ei sillä että nuuska olis yhtään sen parempi kuin tupakka**

No hyi *******

En tunne yhtään naista joka käyttäs nuuskaa. Mies käyttää joskus, mutta harvemmin seki. Eihän se kovin sievän näköstä oo, mutta eipä vaikuttas mun kaveruuteen tai muuta vaikka pussi löytys huulesta :D

Minulla muutama kaveri on käyttänyt nuorempana, mutta ei onneksi enää. Eivät kummatkaan tupakoineet, käyttivät vain pussinuuskaa silloin tällöin. Täytyy kyllä sanoa että todella :x näköistä. Ehkä jopa ällöttävämpää kuin tupakka kädessä. Ja se haju, voi luoja...

Kaverin mies pelaa jääkiekkoa ja hänellä on kyllä nuuskan käytön takia limakalvot "syöpyneet" tms. On kertonut joskus näitä pelimatkojen bussikisoista eli kuinka monta viinirypälettä sinne lerpakkeeseen kenelläkin mahtuu :$ Ja aika monta menee vuosia säännöllisesti käyttäneellä.

Tulipa vuodatettua, sori. :ashamed: Mutta minusta vaan nuuska on jotain tosi ällöttävää, käyttää sitä ketä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikku:

Mä oon varmaan sit ihan kamala kun oon vielä läski ja huonosti pukeutuva :D :D

Tarkoitin tällä ironisesti sitä, että miksi ihmiset arvostelee heille tuntemattomia, heidän nuuskaamistaan, pukeutumistaan tai tekoja, jotka poikkeavat heidän omasta näkemyksestä, mutta ovat kuitenkin lain sallimia?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Kaverin mies pelaa jääkiekkoa ja hänellä on kyllä nuuskan käytön takia limakalvot "syöpyneet" tms. On kertonut joskus näitä pelimatkojen bussikisoista eli kuinka monta viinirypälettä sinne lerpakkeeseen kenelläkin mahtuu :$ Ja aika monta menee vuosia säännöllisesti käyttäneellä.

Mun mies alkoi käyttää nuuskaa viime kesänä (sitä ennen käytti nikotiinipurkkaa). Mua ällöttää koko juttu, ja pelottaa että sille käy noin kuten kuvailit :( Limakalvot syöpyy ja tulee ties mikä syöpä. Mua kammottaa ajatus syövästä siksikin, että äitini kuoli syöpäään (joka ei kylläkään liittynyt tupakkatuotteisiin).

Mua ahdistaa miehen nuuskankäyttö, ällöttää, ja pelottaa sen terveyden puolesta. Mutta ei se välitä mun mielipiteistäni. :(

Vielä tuohon pelotteluun limakalvoista, syövästä ym. Mieheni käyttää päivittäin nuuskaa n. purkillisen ja on käyttänyt noin 15-20 vuotta ja ei ensimmäistäkään limakalvomuutosta suussa. En ole koskaan nähnyt mitään huolestuttavaa nuuskaajan suussa, eikä se nuuska haise, jollei suu ole muutoin huonossa kunnossa. Jos ei asiasta (nuuskaamisesta tai nuuskasta) tiedä, silloin ei kannata heti tuomita. Epätietoisuus tosin usein lisää pelkoja.

Yhteistyössä