Mitä minä voin tehdä tälle asialle? Antaa vain olla? Epäilen henkirikosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumpernickel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sun ap kannattaa puhua poliisille. Ootpahan sitten tehnyt sen minkä pystyt. Ehkä silleen saat myös mielenrauhan. Sua voi joskus muutaman vuoden kuluttua harmittaa jos et puhu.

Minkä ikäinen lapsi? Jos poiliisi alkaa tutkia, epäilisikö tappaja varmasti juuri sinua? Jospa pyydät jotain asiaan liittymätöntä mahdollisesti kauempana asuvaa tuttavaa kirjoittamaan mahdollisimman tarkan kirjeen epäilyksistäsi poliisille. Miksi epäilet ja ketä. Jos epäilysi on todellinen olisi kyllä todella tärkeää, että poliisi osaisi epäillä kyseistä henkilöä. Viranomaisten edessä ilmeisesti osaa feikata melko hyvin , jos on sijoituslapsenkin saanut... Eli hyvä olisi että jäisi kiinni.

Oletko ap tehnyt mitään näiden epäilyksiesi suhteen? Mäkin olen sitä mieltä, että poliisille kerrot epäilyksistäsi ja he sitten päättävät onko aihetta epäillä. Ota vaikka näitä ystäviäsi mukaan, jotka ovat kanssasi samaa mieltä.
Surullista olisi, jos oletkin oikeassa, eikä kukaan tekisi asialle mitään :(

Hui :o Et siis ole ainoa jota asia on askarruttanut. Mun mielestä sun ja miehes kannattais mennä juttelemaan poliisille, eihän siitä voi haittaakaan olla. Ja jos oikeasti on tapahtunut murha, niin voitte olla ainoat jotka sen asian nostavat esille. Kuolinsyyntutkimuksen tietojakaan ei tiedä, mutta sielläkin voi olla patologin lausunnoissa jotain jotka voivat saada uutta valoa jos kerrotte epäilynne. Ajatelkaa, jos murha on tapahtunut eikä sitä sitten kukaan huomaisikaan ja murhaaja olis vapaalla jalalla ja tekis ehkä vielä jotain kauheaa jollekin. Ei tuommoista ihan hepposin perustein kukaan toisesta epäile.

Sen pojan kuolema tapahtui niin oudosti, oudolla tavalla, että sellainen on miltei mahdotonta. Varsinkin kun tällä pojalla oli jo ikääkin sen verran, että sellainen vahinko ei vaan voi tuosta noin vain sattua.
Olen niin vellihousu, etten uskalla paljastaa kuolintapaa, koska sitten joku yhdistää siihen kasvot ja sitä kautta asiat yhdistyvät minuunkin.
Laitappa AP viestiäi tänne ehkäpä vois olla asiasta tietoo
Nimmerk-Eräs

Yhteistyössä