Aavejahti, katsooko kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaveita onko heita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkohan siinä nyt 2 vai 3 miestä mukana ja ne käy paikoissa joissa on tapahtunut jotain pahaa ja jossa on sanottu kummittelevan. Nyt ne oli jossain vanhassa teurastamossa josta veret valutettiin 1800-luvulla viemäritunnelia pitkin Lincoln-jokeen. Siellä oli mestattu tyttö ja sen pää pudotettu kaivoon joka ilmeisesti oli just toi viemäri. Siellä oli myös saatananpalvojat pitänyt istuntojaan ja uhranneet eläimiä ja luultavasti ihmisiäkin. Nykyisin siellä on musiikkibaari tai yökerho.
Välillä siellä soi jukeboksi ja soittaa levyä jota siellä ei edes ole, vaikkei laitteessa ole edes virtaa. Ja kerran mies oli ollut vessassa jossa käsienkuivauslaite lensi toiseen seinään ja ties mitä.
Noi miehet oli sitten suljettuina koko yön tuonne teurastamoon. Niil oli kamerat ja vehkeet mukana, joilla ne sai tallennettua epäilyttäviä ääniä ja sit joku sähkömagneettikentän mittauslaite.
Yks mies sitten uhosi niitä aaveita, henkiä ja demoneja tulemaan esiin ja satuttamaan niitä. Sitä rupes polttamaan selästä ja selkään ilmestyi raapimisjäljet niinkuin joku olis vetänyt kolmella terävällä kynnellä naarmut. Ja outoja ääniä kuului ym mukavaa. Pappi sanoikin että ne leikkii tulella ja että mitä ne sitten tekee jos ne demonit oikeesti hyökkää kimppuun. Aikamoista hommaa :o

Itse joudun katsomaan, sillä tyttöystävä menettää yöunet jos jää yksikin jakso näkemättä. (kokoaika tulee telkkarista) Tässä samassa on tullut mietittyä, että mikä sarjassa on totta ja mikä ei. Onhan sarja kuitenkin jenkkirealityä ja varmasti katsojien mielenkiintoa lisätään huijaamalla vähän. Itse olen ainakin pahoja virheitä löytänyt tuosta ohjelmasta, selvästi lavastettuja tai tietokoneella lisättyjä ym kohtauksia.. Itsehän en henkimaailman asioihin usko, sillä en ole semmoista ollut koskaan todistamassa. Jos nyt jotain pientä joskus, ääniä ym esineiden, asioiden liikkettä ym. mutta aina olen ne pystynyt selittämään jollain toisella tavalla. En myöskään pelkää aaveita. Jos esim. vessanpöntönkansi kaatuu yöllä niin tyttöystävä ei uskalla edes aamulla nousta sängystä ennen kuin olen 3 kertaa käynyt yön/aamun aikana tarkistamassa koko talon :D Onkos jotain muita tukevia / vasustavia mielipiteitä tästä ohjelmasta? Ihan kiva tuota ohjelmaa on kuitenkin seurata, jos joskus ne sais vaikka jonkun hattivatin nauhalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja aaveita onko heita:
Mtv faktalta tulee öisin aavejahti. Onko kukaan seurannut sitä? Mitä mieltä ja uskotte että noi jutut on totta?
Oli aika kammottava jakso.

-Katon Subbarilta Aavejahtia,se tulee aina klo.23.00

Onhan se aika pelottava ohjelma,mut katotaan kuiteskin. ;) Emmä oikein tiiä,en usko et, "aaveita" olisi muka olemassa. Enpä usko.

Näin kans ton jakson mis sil tuli kolme raapimisjälkee selkään ja se nousi taas mieleen eilen ku mul tuli samanlaisii jälkii rintakehään. En mä edes tajuu miten ne on voinu tulla ku istuin vaan koneella ja sit yhtäkkii alko sattumaan tost rintakehäst, se muuttu ihan punaseks ja siihen ilmesty 2 raapimisjälkee. Ja sit vähän ajan päästä ku vaan makasin sängys ja katoin telkkarii ni tuli taas sellanen kipu tohon rintakehään ja kolmas raapimisjälki.

Ihan outoo koska oon 100% varma etten ite tehny niit, en mä vois mitenkään raapaista yli 3cm pitusii jälkii vahingossa kolme kertaa niin etten muka huomaa sitä eikä mun kynnet oo niin pitkät tai terävät et niist tollasii jälkii tulis edes vahingos. Eikä mul oo mitään sellast vaatet mikä ois voinu tehdä ne jäljet.

Pistää miettimään.

Siis tää ohjelma ei oo mitään paskaa!! Mä oon kattonu jokasen jakson ekasta tuotanto kaudesta asti ja uskon tähän ohjelmaan täysin. Mä en oo koskaan aiemmin uskonu aaveisii mut sen jälkee ku näin KUOLLEEN isoäitini hänen vanhassa hylätyssä talonsa ikkunassa kun vein sinne tyhjiä pulloja. Juoksin autolle niin kovaa että en oo aijemmin juossut. siinä vaiheessa olis tehny mieli "olla" Zak Bagans ja mennä laitteitten kanssa sinne mutta enhän minä omista sellaisia laitteita enkä enää sen jälkeen uskaltanut ja kun talo on niin laho että rysähtää päälle jos astuu sisään. JA TÄMÄ SIKSI ETTÄ KERRON ESIMERKIN MIKSI USKOA TUOHON SARJAAN!!!

Itse raavit itseäsi MDPV-päissäsi, onneton narkki. Menehän jonnekin vieroitukseen. Ei ole hyvä yhteiskunnan kannalta, kun piripäät sekoilevat ja raapivat. Nehän näkevät ihollaan kaikkia hyönteisiä ja repivät nahkansa paskaksi. Ei helvetti. Nyt vituttaa kaikki narkit.

Yhteistyössä