E
Erkki Pesonen
Vieras
Minulla kyllä oli yliluonnollista kun olin kellarissa ja kaljapönikät ja suolakurkkutynnörit kumisivat ja ensin katsoin että mitä tämä on ja sitten huomasin sen. Minulla oli persepakaroissa outoja muhkuroita niitä ei ollut siinä eilen. Eikä tänäänkään lähtenyt oli tullut 2 lisää ja etupuolelle. katsoin Aavemetsästäjät ja siinä oli sama juttu siinä kellarissa luostarissa. Siinä sen Tedin polveen tuli se mustelma ja Ericin piti sitä kuvata ja joku meni sen läpi niinkuin suusta ja sitten takapuolesta ulos tuli. Viime kesänä mummolassa oli sauna lämmin mutta en päässyt ajoissa kun onkeen kala otti ja eno huuteli saunaan ja sinne kun menin niin ovi oli lukossa . Ei ollut eilen. Sama oli siinä hunting hounterissa jossa meedio näki linnoituksen historian ja sanoi että tässä tilassa ja huoneessa on ollut kauheuksia ja sortoa. Juontaja Helen Summers oli silmät auki ja ihan että onko totta tämä. No olihan se totta osaksi. Eno oli laittanut pesukorvon alalauteelle ja vastan vesisoikkoon ja sitä käytin kovassa löylyssä ja sama asiahan oli Aave-etsintä-ohjelmassa kun John kuvasi sitä ovea ja sen takaa kuului aineeton ääni minusta se oli pieru. No se juontaja sanoi että kuului hengen niin kuin huokaus eikä se ollut ainakaan pitäsi salille lähteä kun on jalkapäivä ja rässiä pitäisi tehdä: olkapää kipeänä, kun naisystävää pumppasin eilen käsien varassa ja sitä kiertäjäkalvo valittaa.