Aavejahti, katsooko kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaveita onko heita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla kyllä oli yliluonnollista kun olin kellarissa ja kaljapönikät ja suolakurkkutynnörit kumisivat ja ensin katsoin että mitä tämä on ja sitten huomasin sen. Minulla oli persepakaroissa outoja muhkuroita niitä ei ollut siinä eilen. Eikä tänäänkään lähtenyt oli tullut 2 lisää ja etupuolelle. katsoin Aavemetsästäjät ja siinä oli sama juttu siinä kellarissa luostarissa. Siinä sen Tedin polveen tuli se mustelma ja Ericin piti sitä kuvata ja joku meni sen läpi niinkuin suusta ja sitten takapuolesta ulos tuli. Viime kesänä mummolassa oli sauna lämmin mutta en päässyt ajoissa kun onkeen kala otti ja eno huuteli saunaan ja sinne kun menin niin ovi oli lukossa . Ei ollut eilen. Sama oli siinä hunting hounterissa jossa meedio näki linnoituksen historian ja sanoi että tässä tilassa ja huoneessa on ollut kauheuksia ja sortoa. Juontaja Helen Summers oli silmät auki ja ihan että onko totta tämä. No olihan se totta osaksi. Eno oli laittanut pesukorvon alalauteelle ja vastan vesisoikkoon ja sitä käytin kovassa löylyssä ja sama asiahan oli Aave-etsintä-ohjelmassa kun John kuvasi sitä ovea ja sen takaa kuului aineeton ääni minusta se oli pieru. No se juontaja sanoi että kuului hengen niin kuin huokaus eikä se ollut ainakaan pitäsi salille lähteä kun on jalkapäivä ja rässiä pitäisi tehdä: olkapää kipeänä, kun naisystävää pumppasin eilen käsien varassa ja sitä kiertäjäkalvo valittaa.

Tää sarja tuli subilta (?) noin vuosi sitte ja tuli kyllä katottua :) Paljon parempi ku Riivatut talot. Siihen, onko noi tapahtumat totta, en ota kantaa, hyvää viihdettä yhtä kaikki :)

Olen katsonut, mutta en todellakaan usko aaveisiin. AAVEITA EI OLE! Sen tietää lapsikin. Jokaiselle siinä ohjelmassa ilmenneelle tapahtumalle on varmasti jokin järkevä ja luonnollinen selitys.

Aavejahti ei ole mitään paskaa kuten osa väittää.
Eivät taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä jotka näin väittää.
Itse jauhatte paskaa ja oikein urakalla. Onnittelut siitä, mutta nyt
sitten asiaan.
Miksi ohjelma olisi palkittu luotettavana jos se olisi sontaa ?
Eikä Zak, Nick ja Aaron ole ainoita joilla on kokemukisa paikoista
jonne he lukkiutuvat. Tiedän ja tunnen ihmisiä jotka ovat kokeneet
samanlaisia asioita heidän tutkimissaan paikoissa.
Ja eräs jakso, jossa Nick näkee hahmon edessään ja viskaa kaikki
tavaransa lattialle todistaa lisää. Ei kukaan aikuinen osaisi näytellä
niin aitoa ilmettä. Toki skeptikko hörhöt alkavat tähän jotain
inisemään, mutta antaa mennä. Imekää parsaa sanon minä.
Uskon heitä. Olen kokenut samanlaisia tilanteita muutaman kerran ennen kuin
aloin seuraamaan ohjelmaa. Kolmikko on myös vastanut lähettämääni
s-postiin. Jos ette usko älkää uskoko, mutta ei teidän tietämättömien
urveloiden tarvitse tänne tullakaan paskaa jauhamaan jos ette usko.
Olen pahoillani jos on kirjoituksessa virheitä. Puhelimella rustasin.

Mä tykkään aavejahdist se on hyvä sarja mut mun mielest asioihin löytyy luonnollinen selitys (paitsi joihinkin) . Esim joskus kaukosäädin lentää pöydält lattialle ja mä vaan ajattelen et se johtuu siitä et ikkuna on auki ja sisälle tuulee. Mut joihinki asioihi en keksi mitää pätevää luonnollista selitystä vaikka kuinka koitan. Esim kerran pyykkiteline vaa romahti kasaan enkä keksiny mist se voi johtua. Ja mun mielestä on totta että jos kattoo paljon tällassii sarjoi nii "näkee" enemmän aavemmaisii juttui ja osa niist ei oo totta tai sitten sattuu luulemaan vaikka tuulen puhaltamaa jätessäkkii pihalla aaveeks. mutta silti ittekkin jollain tavalla uskon tollassii juttuihi.

Yhteistyössä