Imusolmukkeet kaulalla? Minkä kokoiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiv(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiv(ko?)

Vieras
Auttakaa.. pelottaa niin pirusti. Mahdollinen HIV meinaan.

Minkäkokoiset on normaalisti kaulalla olevat imusolmukkeet? Kuuluuko niiden sykkiä?

Minulla oli suojattu anaaliseksi kerta huhtikuussa, ja tietääkseni kortsu ei hajonnut. Mutta pelottaa kuitenkin, koska nyt minulla mitä ihmeellisempiä oireita.. lihasvärinää,korkea vp+pulssi,pääkipua ollut viime viikolla,sammasta suussa...

Pelottaa, tulokset tulevat vasta tiistaina:(

ei,ei,ei.. mulla kaulalla tuntuu noin viinirypäleen kokoisina noin,ja molemmat sykkii. Enkä ole aiemmin edes kokeillut niitä:(. Lääkörin luon akävin muista syistä to,ja kokeili niitä ja ne oli normaalit hänen mielestään.. onkohan voinut kasvaa vasta sen jälkeen? stressistä?

Pelottaa,pelottaa aivan kauheesti. Jos negatiivisella selviän ni en enää ikinä harrasta anaaliseksiä,en edes kumin kanssa!

Mä löydän pari imusolmuketta, niitä herneenkokoisia, kun kaivelen tuolta leuan alta. Ne kaksi on tosi herkkiä kasvamaan ja kipeytymään ja sykkimään, jos on vähänkin jotain tulehdusta jossain. Huuliherpeksen aikaan ihan järkyttävän kipeät.

Tiedätkö, että ko. miehellä olisi hiv?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mä löydän pari imusolmuketta, niitä herneenkokoisia, kun kaivelen tuolta leuan alta. Ne kaksi on tosi herkkiä kasvamaan ja kipeytymään ja sykkimään, jos on vähänkin jotain tulehdusta jossain. Huuliherpeksen aikaan ihan järkyttävän kipeät.

Tiedätkö, että ko. miehellä olisi hiv?

ebtiedä onko, hän ainakin rakastaa anaaliseksiä... ja anaaliseksissähän tauti tarttuu helpommin. voiko sammas aiheuttaa turvonneet imusolmukkeet?

Itseasiassa todennäköisesti voi aiheuttaa.
Mieti miten pieni tartunnan mahdollisuus sulla on: miehen taudista ei ole mitään tietoa, eikä myöskään kortsun rikkoutumisesta. Tuskinpa sulla hiv:tä on. :)

Itseasiassa todennäköisesti voi aiheuttaa.
Mieti miten pieni tartunnan mahdollisuus sulla on: miehen taudista ei ole mitään tietoa, eikä myöskään kortsun rikkoutumisesta. Tuskinpa sulla hiv:tä on. :)

Nojoo,mut outoja oireita on:(. Pelottaa kauheesti, entiiä miten saan kerättyä rohkeuttta soittaa tulokset tiistaina:(.

Huomaako kondomin rikkoontumisen miten helposti?hajoaako koko kumi vai voiko "kärki" hajota?

En oo ikinä ennen pelännyt mitään näin paljon kuin nyt, viikko on mennyt tosi hitaasti ja en pysty ajattelemaankaan mitään muuta. Verenpaineet huitelee 100/150 luokkaa ja pulssi samaten, vaikka kuin monta kertaa mitannu ni eis laske.. stuntuu lisäseki ettrei henki kulje,et stäs kyl on stressattu tarpeeks. Jos tästä selviin ni en harrasta ikin enää anaaliseksiä kuten sanoin aiemmin, enkä harrasta vieraita miehiä.. ja vaadin kaikilta miesehdokailta s-tautitestit. En tahdo pahimmalle vihamiehellekkään tälläistä tuskaa:(

Mä en noista kondomeista oikein tiedä, mut kai sen huomaa yleensä.
Sun verenpaine on varmaan siksi noin korkea, koska sä jännität. Nyt kun ne paineet on olleet liian korkealla, jännität sitä, että onko ne vielä... Jännittäminen nostaa todella helposti paineita.

Lueskelin vähän tietoa ja ei nuo sinun oireet tosiaan oikein hiv:ltä vaikuta...
http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=5384428

Nojuu, mäki oon lueskellu noit palstoja.. ja tuntuu ettei täsmää. Mut sit löysin keskusteluihin jossa mainittiin että lihasvärinä on yksi oire... mutta kyllä siellä kiisteltiinkin siitä. Mutta nyt ollaan peloissaan googlauksen vuoksi.

Mä en noista kondomeista oikein tiedä, mut kai sen huomaa yleensä.
Sun verenpaine on varmaan siksi noin korkea, koska sä jännität. Nyt kun ne paineet on olleet liian korkealla, jännität sitä, että onko ne vielä... Jännittäminen nostaa todella helposti paineita.

Toivotaa parasta,pelätään pahinta:(. Oon aivan rikki tän takia...

Tieto lisää tuskaa, ei pitäis ikinä selailla nettiä. Teen kyllä itse samaa. Netistä kun löytyy jos jonkinmoista puoskaria omine neuvoineen.
Tsemppiä sulle, luulen että kaikki kääntyy parhain päin! :)

Tieto lisää tuskaa, ei pitäis ikinä selailla nettiä. Teen kyllä itse samaa. Netistä kun löytyy jos jonkinmoista puoskaria omine neuvoineen.
Tsemppiä sulle, luulen että kaikki kääntyy parhain päin! :)

jep, pakko googlata nyt kokoajan..koska en keksi lihasten nykimiselle mitään järkevää syytä,eikä netissäkään sanota..

Mykoplasmassa on aika monella ollut värinää,mutta lisäksi muitakin oireita...

Nojoo,mut outoja oireita on:(. Pelottaa kauheesti, entiiä miten saan kerättyä rohkeuttta soittaa tulokset tiistaina:(.

Huomaako kondomin rikkoontumisen miten helposti?hajoaako koko kumi vai voiko "kärki" hajota?

En oo ikinä ennen pelännyt mitään näin paljon kuin nyt, viikko on mennyt tosi hitaasti ja en pysty ajattelemaankaan mitään muuta. Verenpaineet huitelee 100/150 luokkaa ja pulssi samaten, vaikka kuin monta kertaa mitannu ni eis laske.. stuntuu lisäseki ettrei henki kulje,et stäs kyl on stressattu tarpeeks. Jos tästä selviin ni en harrasta ikin enää anaaliseksiä kuten sanoin aiemmin, enkä harrasta vieraita miehiä.. ja vaadin kaikilta miesehdokailta s-tautitestit. En tahdo pahimmalle vihamiehellekkään tälläistä tuskaa:(
Vittu pysy koossa! Mieti muita asioita äläkä ole luulosairas. Mul itellä syöpä mut en rasita sillä muita. Mieti tahdotko olla pelkuri vai kannatko sairautesi pää pystys

Yhteistyössä