seksin harrastaminen ja tampooni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amm

Vieras
Kuulin eka kertaa tänään että seksiä ylipäätänsä voi harrastaa tampooni sisässä. wtf?
Mulla jo normi tampooni tuntuu ikävältä niin moloa mekkoon siinä samassa..

toimiiko tällainen kuitenkin joillakin??

http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010011910890763_ss.shtml

Tää on nyt siis vähän kamala kommentti, mutta mä olen joskus miettinyt, että mitä jos nainen joutuu raiskatuksi ja sillä sattuu olemaan joku supertampooni sisässä... ihan kauheeta.

En usko että olis terveellistä :X

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
mulla tota liikamärkyysongelmaa :( mut en kyl usko et saan tamppoonin ja munan värkkiini tungettua samaan aikaan :0

Sama täällä, mutta toisaalta aina tampooni tuntuu pahalta. Yritä siinä sitten vielä lisää tunkea?

Katoin linkin ja ensin ajattelin, että jotain pilailua. Mutta sitten mietin että ehkä tässä on kyseessä naiset, joilla todellakin on ihan käsittämätön nesteen eritys seksin aikana ja sitä oikeasti tulee niin paljon että tamponi on yksi konsti. Eihän normisti tamponia saa missään tapauksessa laittaa sillon kun ei ole kuukautisia.

No, itsestä kyllä tuntuu ihan mahdottomalta ajatus tampoonista yhdynnän aikana :) Onneksi ei ole tota ongelmaa itsellä!

Hmm... samaa olen mietiskellyt itsekki,että miten tamppooni ja kulli voipi mahtua samaan aikaan... Mulla meinaan kerran käynyt sillain, että olin dokaamassa, ja lähdin tietenkin erään miehen matkaan,vaikka mulla menkat. Mutta noloo myöntää, seksin jälkeen kun kävin veskissä...ni vasta muistin/huomasin että tamppoonihan on mun sisällä vielä:o. Ja olimme jo harrastaneet seksiä! Ja turha alkaa valittaa,että taian olla löysääki löysempi,olin synnyttämätön ja nuori nainen :/. JOSKIN TODELLA KÄNNISSÄ!!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana!!:
Hmm... samaa olen mietiskellyt itsekki,että miten tamppooni ja kulli voipi mahtua samaan aikaan... Mulla meinaan kerran käynyt sillain, että olin dokaamassa, ja lähdin tietenkin erään miehen matkaan,vaikka mulla menkat. Mutta noloo myöntää, seksin jälkeen kun kävin veskissä...ni vasta muistin/huomasin että tamppoonihan on mun sisällä vielä:o. Ja olimme jo harrastaneet seksiä! Ja turha alkaa valittaa,että taian olla löysääki löysempi,olin synnyttämätön ja nuori nainen :/. JOSKIN TODELLA KÄNNISSÄ!!

ja kerrottakoon,että mulla kyllä oli lidlin tamppooni tuolloin, jotka ei "turpoo" kylläkään samalla tavalla kuin muut tamppoonit :o

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Tää on nyt siis vähän kamala kommentti, mutta mä olen joskus miettinyt, että mitä jos nainen joutuu raiskatuksi ja sillä sattuu olemaan joku supertampooni sisässä... ihan kauheeta.

En usko että olis terveellistä :X

Teininä likkaporukassa puhuttiin että joku raiskaaja hiippailee kaupungissa, minä fiksuna sanoin että onneks mua ei voi raiskata kun mullon tamppooni :ashamed: :laugh: :snotty:

mulla nuorempana unohtu menkkojen jälkeen viiminen tamponi sisään ja ehittiin siinä miehen kanssa harrastaa seksiäkin ennen kun kävin sen lääkärissä poistattamassa. on se ihan mahdollista, tosin alkoholilla oli vaikutusta asiaan.

On olemassa sellasia tampooneja, jotka on suunniteltu käytettävän seksin yhteydessä, siis jos on menkat. Voisi toimia tuossakin.

Tavis o.b.n (EI tampax!) voi laittaa emättimen pohjalle poikittain jos on tuo liikamärkyysongelma.

Yhteistyössä