Olenko jäänyt jotenkin vain lapsen tasolle, kun yhdistän seksin ja ihastumisen toisiinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonjs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonjs

Vieras
Olen minäkin joskus 18-vuotiaana säheltänyt festareiden leirintäalueella jossakin pienessä kupoliteltassa tuntemattoman kanssa. Tuon yhdistän kuitenkin teiniyteen, nuoruuden kokeilunhaluun ja hyväksynnän hakemiseen. Ymmärrän myös nämä baarista bongatut yhden yön tuttavuudet.

Jos miehen tapaa muissa merkeissä (esim. nettideitti, ystävän järjestämän sokkotreffit jne jne) niin mun ajatuksissani on aina se, että jos seksiä harrastetaan, niin silloin ollaan jollain tasolla ihastuttu toiseen ja siinä on ihan oikeita tunteitakin mukana.

Ilmeisesti asia kuitenkin on niin, että seksin harrastaminen deitin kanssa on vain aikuisten hauskaa hupia, eikä sen kummemmin tarvitse tykätä toisesta, kuin ehkä hyvänä tyyppinä, ihan kuten naapurin Jari ja Maijakin ovat ihan jees tyyppejä.

Nyt tapailen taas miestä. Ollaan kerran käyty kahvilla ja istuttiin aika kauan. Kerran törmättiin vahingossa kaupan pihassa ja juteltiin siinä varmaan puolisen tuntia.

Nyt on sitten tulossa käymään. Tottakai mä haluaisin hänen kanssaan seksiä harrastaa, sillä mä olen ihastunut tuohon miehen. Mies on jatkuvasti mun mielessä ja saa perhosia vatsaan. Siinä seksissä olisi kyllä minun osaltani tunteitakin mukana.

Mä tiedän loukkaantuvani ja pahoittavani mieleni, jos taas saan todeta, että mies etsii vain ns. heilaa itselleen, jota pökkiä silloin tällöin, mutta ei estä muiden tapailua jne.

tumblr_mhbgopmPxS1ryeto5o1_1280.png

Älä siis harrasta seksiä ellei löydy niitä tunteita. Tässä maailmassa on paljon ihmisiä, jotka ajattelevat samalla tavalla.

Mulla niitä tunteita olisi, mutta en tiedä onko miehellä? Miehethän nyt osaavati olla juuri kuten nainen haluaa, ainakin siihen asti, kun kiska on auennut. Miehet usein osaavat myös vastata liian ovelasti, jos niiltä suoraan kysyy.

Mä taas tiedän olevani liian ihastunut pidättelemään itseään ja sitten tulee itku pitkästä ilosta, jos saan todeta, että mies ei olekaan ihastunut muhun, muutakuin sen hetken, kun peitto heiluu.

Älä ole itsellesi liian ankara. Jos satut harrastamaan seksiä ns. väärän tyypin kanssa, niin älä syyttele ketään, älä vatvo asiaa ja jatka elämääsi. Ei ole helppoa, mutta yritä.

Mulla niitä tunteita olisi, mutta en tiedä onko miehellä? Miehethän nyt osaavati olla juuri kuten nainen haluaa, ainakin siihen asti, kun kiska on auennut. Miehet usein osaavat myös vastata liian ovelasti, jos niiltä suoraan kysyy.

Mä taas tiedän olevani liian ihastunut pidättelemään itseään ja sitten tulee itku pitkästä ilosta, jos saan todeta, että mies ei olekaan ihastunut muhun, muutakuin sen hetken, kun peitto heiluu.

Ihan kuin mun näppikseltäni! Tällä hetkellä itsellä se tilanne, että olen todella ihastunut yhteen mieheen ja ollaan seksiäkin harrastettu jo useaan otteeseen, mutta nyt alkaa vahvasti vaikuttaa siltä että panokaverina se mua vaan pitää eikä mitään sen kummempaa. On kyllä sanonut mulle olevansa muhun ihastunut ja haluavansa tehdä kaikenlaisia muitakin asioita yhdessä kuin vain seksiä, mutta puheen tasolle on jäänyt. Ihan kurkkua kuristaa, kun en tiedä mitä tekisin tälle asialle. En todellakaan halua pelkkää seksisuhdetta, mutta en myöskään haluaisi uskoa ettei tästä muuta tule!

Voi johtua ikäerostakin. Mun tapailemat miehet ovat olleet 35-42v, itse olen 25-vuotias. Ehkä tuon ikäiset sitten ovat kokeneet riittävästi sitä kädessä pitämistä, yhdessäoloa, on jo kerran ostettu ne kihlat ja remontoitu talo yms. Nyt riittää sitten vapaampi suhde. En tiedä.

Yhteistyössä