I
ihmettelen
Vieras
Tuli vaan tällainen aloitus mieleen...tytön (9v) koulukavereista lähes jokainen harrastaa jotain (ellei jopa useampaa lajia)..monta kertaa viikossa harrastamista ja viikonloppuisin pelit yms päälle, sama juttu pojan (10v) kavereiden kanssa, etenkin niillä jotka pelaa lätkää. Sattaa olla 4 krt/viikossa harkat ja sit viikonloppuisin on pelejä. En kertakaikkiaan tajua, miten vanhemmat jaksaa kuskata lapsia koko ajan ja viikonloputkin menee lasten harrastusetn ehdoilla.
Harrastaminen on hyvä asia, mutta rajansa kaikella. ja ehdottomasti yksi harrastus/per lapsi riittää. Ja esim. itselläni on vuorotyö, silloin kun mulla on vapaata, en jaksa olla menossa koko ajan. Ja jos on useampia lapsia (pikkusisaruksia) niin yksi ihminen roudaa sitten koko porukan harrastuksiin...???(jos itse on töissä).Tällaista pohdin...tuntuu että alämä on nykyään kauheeta suorittamista.
Harrastaminen on hyvä asia, mutta rajansa kaikella. ja ehdottomasti yksi harrastus/per lapsi riittää. Ja esim. itselläni on vuorotyö, silloin kun mulla on vapaata, en jaksa olla menossa koko ajan. Ja jos on useampia lapsia (pikkusisaruksia) niin yksi ihminen roudaa sitten koko porukan harrastuksiin...???(jos itse on töissä).Tällaista pohdin...tuntuu että alämä on nykyään kauheeta suorittamista.