Yksi juttu tuli mieleen... kun tänne laittaa kuvia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan mietin

Vieras
Niin jotkut nostaa siitä kaamean haloon. Kuinka ikinä laittaisi lapsensa kuvia nettiin ja se on vain huomionhakua jne jne.

Mutta jatkuvasti, monta kertaa päivässä on sekä lasten että aikuisenten kuvia, jopa lasten alaston kuvia.

Lehdissä, mainoslehdet eritoten, ylipäätänsä kaikki mainokset. Telkkari, kirjoissa.

Ja näissä olevia kuvia kukaan ei pääsääntöisesti kauhistele. Miksi niissä olevat kuvat ovat jotenkin sallitumpia kuin tänne laittaa?

tää googlen uus kuvakartta juttu. Sieltä voi löytyä kenen vain kuva.

Sitä kauhistellaan koska pelätään et kuvia väärinkäytetään eli joku ottaa sen sun laittaman kuvan ja käyttää sitä ihan vääriin tarkoituksiin esim. pedofiilit, identiteettivarkaus yms. Sitä sä et oikein voi niillä kadun mainoksille tehdä ;)

Mutta samalla laillahan se pedo voi sen kirjan ostaa mihin on lapsensa antanut kuvanmalliksi.

Mikä tästä netistä niin paljon pahemman paikan julkaista kuvan kuin muut median välineet?

Minä en kauhistele, mutta yritän ihmisiä varoitella tunnistettavuudesta. Joillakin ihmisillä on tapana pitää tätä(kin) palstaa avoimena päiväkirjana, mikä sinänsä on aika naiivia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä en kauhistele, mutta yritän ihmisiä varoitella tunnistettavuudesta. Joillakin ihmisillä on tapana pitää tätä(kin) palstaa avoimena päiväkirjana, mikä sinänsä on aika naiivia.

tästä oon ihan samaa mieltä

Yhteistyössä