mirtazapin ja lihominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xixu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisää ruokahalua ainakin mulla.Ruoka maistui taivaalliselta, leivoin joka päivä erilaisia suklaakakkuja ja muffinsejä...
Unet olivat todella ihania elokuvia, malttamattomana oottelin iltaa ja yötä sekä mitä kuvia näen!!
=)
Voinee itsessäänkin tuoda turvotusta, yksilöllistä tuo on.
Mulla paino putosi ensin 5 kg kun olin down.Mirtazapin nosti sen normaaliin ja 5 kg yli.

Lääke vaihdettiin mulla, mutta ei tuosta syystä.
Välillä aina aattelen että otan Remeron kuurin, olis kiva taas syödä hyvällä halulla ja nähdä villejä ja ihania unia...
=)

Lihominen on tuon lääkkeen tyyppisivuvaikutus. Muuten hyvä lääke, mutta juuri tuosta syystä menee monilla parin kuukauden päästä vaihtoon. Puhu lääkärillesi.

mulla kun alotettiin tuo niin olin 40kg ja 160cm,paino nousi viisi kiloa minkä jälkeen ei enää ole noussut.Pitää vaan liikkua ja katsoa mitä suuhunsa laittaa.Ja mulla lihominen johtui varmasti siitä että pystyi taas syömään.

En todellakaan suosittele kyseisen lääkkeen aloittamista, itselläni nousi noin8 kuukauden aikana paino reilu 30kiloa. aiheutui siitä että lääkkeen myötä nälkä ei meinaa kadota millään ja kerää myös nesteitä.

ei kai mikään lääke itsestään taio kaloreita, mirta kyllä aiheutti minulle ihan hirveän voimakkaan ruokahalun... kiskoin vaan pakettikaupalla keksejä ja päivittelin kuinka taivaalliselta maistui. lopetin aika heti lääkärin kehotuksesta.

Muakin "lihotti", mutta enemmän just niin että ruokahalu oli valtava, etenkin aamuisin. Masentuneena kun vielä haluaa "hemmotella" itseään herkuilla herkemmin niin jokunen kilo tuli. Jos paino nousee muutenkin ap:lla herkästi, suosittelen vaihtamaan.

Mua lihotti mirtazapin sen 15 kg. Nyt menee tenox ja ei ongelmaa painon kans. Mirta teki painajaisii. Mirtan myötä tärkee ruokahalu. Ainakin makean suhteen. En suosittele.

Mirtazapinia käytetään melko yleisesti pitkäaikaiseen unettomuuteen pieninä annoksina (25 mg). Kärsin itse pitkäaikaisesta unettomuudesta (8 kk), ja olen kokeillut Mirtazapinia. Hirveä aine, nukuttaa kyllä, mutta aamulla olet kuin puulla päähän lyöty ja tätä jatkuu koko päivän. Ja lihottaa...sama juttu kuin Ketipinor. Sitäkin olen kokeillut ja en suosittele.

Miten sitä edes pystyy syömään säännöllisesti? Otin unihäiriöön yhden kerran sellaisen pienen puolikkaan ja nukuin 16h. Herättyäni olin koko loppupäivän aivan tolkku poissa. En uskaltanut toiste kokeilla.

Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä