Hölmö palstailla kun ei tiedä ketä kaikkia täällä on keitä en näe..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Siis tarkotan että eikö keskustelujen tasokin kärsi, jos välissä on nikkejä joita ei näe.. Jos ne on laittaneet mut estolistalle.

Jos vaikka ap on kirjottanut jonkun kysymyksen, ja kakkosena vastaa nikki jota en näe, ja ap vastaa sille nikille kun olen itsekin jo laittanut ihan eri vastauksen.. niin eikö keskustelu näytä hyvin sekavalta eikä siinä ole päätä eikä häntää??

Tuskin kukaan ymmärsi, mutta toivottavasti joku. Jos siis keskusteluista näkee vaan osan kirjotuksista, miten sitä voi pysyä kärryillä edes.

Ei siinä ole minunkaan mielestä mitään logiikkaa.
Menkää naamakirjaan keskustelemaan! Siellä te olette kuitenkin keskenänne jo kamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21892349:
Se järki, että jos siinä ketjussa joku tai jotkut alkaa rähisemään yksin tai keskenään ihan muusta kuin mikä oli ketjun aihe, ne voi ignoorata itseltään. Eli ei tarvitse lukea sivutolkulla kaikkea soopaa vaan voi keskittyä oleelliseen.

No mut entäs jos joku pittää vaikka kymmentä palstalaista jatkuvasti estettynä eikä näe niitten kirjotuksia ja ne kaikki kymmenen plus 40 muuta keskustelee samassa ketjussa, mitä sekamelskaa siitä tullee? :D

No mitäs jos sä kesken ketjun vaikka kirjaudut ulos ja alat lukee sitä "vieraana"? Etkös sä silloin näe kaiken? Eihän kukaan voi ignoorata vieraita, kirjautumattomia vai voiko?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21892349:
Se järki, että jos siinä ketjussa joku tai jotkut alkaa rähisemään yksin tai keskenään ihan muusta kuin mikä oli ketjun aihe, ne voi ignoorata itseltään. Eli ei tarvitse lukea sivutolkulla kaikkea soopaa vaan voi keskittyä oleelliseen.

se joku vaan on yleensä kirjautumaton henkilö enkä usko että nikitöntä kirjottajaa voi estää.

[QUOTE="vieras";21892365]No mitäs jos sä kesken ketjun vaikka kirjaudut ulos ja alat lukee sitä "vieraana"? Etkös sä silloin näe kaiken? Eihän kukaan voi ignoorata vieraita, kirjautumattomia vai voiko?[/QUOTE]

Hei, älynväläys :x

Sithän sä pystyisit tuolla tavoin selvittää, että KETKÄ on sut ignoorannu. Ku vieraana näet kaiken.

:O Täh? Mikä järki on keskustelupalstassa jossa ei voi keskustella jonku estämis-toiminnon takia?

Niinpä......
Tsätissä on mun mielestä ihan kiva sellanen juttu, mutta täällä vähän pöljää.

Eikö vois vaikka olla niin, että jos joku lähettelee sulle häiritseviä viestejä, niin sanot sille että ole hyvä älä vastaile mun juttuihin, tai älä laita mulle viestejä.

Jos ei lopeta niin laittaa viestiä moderaattoreille, jotka voi sitten laittaa varotuksen. Jos ei usko niin tunnus jäihin.

Mitä mieltä?
Mun mielestä on jo dorkaa jos tarvii moderointivaiheeseen mennä. Mä ainakin uskoisin jos joku mulle sanoo et hei, äläpä puhu mulle jooko.

Mut koskeekohan toi estolista vaan y-viestejä vai myös näitä palstalla kirjoitettuja? En löytänyt ohjeesta koko estolistaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä