Hölmö palstailla kun ei tiedä ketä kaikkia täällä on keitä en näe..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21892657:
Mä en uskalla kokeilla, koska mun tuurilla mä en saa peruutettua enää sitä estolistatoimintoa :D

Tätä minäkin pelkään. :xmas:

Mutta jos nyt testaisin ihan piruuttaan. Käytän Herra Majuria koekaniinina. Tämä on nyt selvitettävä juurtajaksain..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21892286:
Mä luulin että estolista on niin, että ne ei voi lähettää sulle yviestiä tai kirjotella sun profiiliin tms? Voiko sillä siis estää ettei sen estetyn palstajututukaan näy? :confused:

Joo, estolista on olemassa yksityisviestejä/pikaviestejä varten. Eihän siinä tosiaankaan olisi mitään järkeä blokkailla keskusteluissa ihmisiä pois, ne kommentit voi skipata, jotka ärsyttävät.

En näe Herra Majurin kirjotusta tässä ketjussa, tilalla lukee tämä teksti kyllä:

Herra Majuri

Tämä viesti on piilotettu koska käyttäjä Herra Majuri on estolistallasi.
Näytä viesti
Poista käyttäjä estolistalta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21892695:
Joo, estolista on olemassa yksityisviestejä/pikaviestejä varten. Eihän siinä tosiaankaan olisi mitään järkeä blokkailla keskusteluissa ihmisiä pois, ne kommentit voi skipata, jotka ärsyttävät.
Hyvä tietää.

Vaan ei siinä blokkailussakaan mitään vikaa olisi. Ei tosin siten, että se blokattu ei näe enää muiden kirjoituksia. Mutta joskus olisi hyvä, jos voisi poistaa omasta näkymästään tiettyjen henkilöiden kommentit. Sitä diipadaapaa kun saattaa olla joskus sivutolkulla ja koko keskustelu menee pilalle : /

mutta jos mä estän vaikka sut ap,niin näetkö sä mun tekemiä aloituksia tai kommentteja muihin keskusteluihin? vai tarkottaako se sitä että mä en näe sun tekstejä?

En nähnyt Majurin kommentteja kun estin sen. Mutta tilalla luki kyllä toi viesti.. en sitten tiedä jos Majuri estäis mut ni enkö näkis edes sitä viestiä.

Hitto.. niinpä, eipä tämä testi siis koko totuutta kertonu.

ps.Majuri, olet taas estoton.

mutta jos mä estän vaikka sut ap,niin näetkö sä mun tekemiä aloituksia tai kommentteja muihin keskusteluihin? vai tarkottaako se sitä että mä en näe sun tekstejä?

Oletettavasti et näe ap;n tekstejä, mutta hän näkee sinun?!

En keksi mitään syytä blokata ketään. Paitsi se tatuoitu heppu.

Minä en blokkaa edes sitä.

Miten sullon noin iso avatar? Lellitäänkö sua?
k020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21892695:

Miten sitten tällanen tapaus. Joku kettuili yhden ketjun ap.lle. Mä kettuilin sille kettuilijalle. :D Sitten kun katsoin myöhemmin ketjua niin kiumpaakaan kommenttia ei näkynyt. Kuka kommentit poisti? Ap, kettuilija, mode, Jätkä?
Voiko se harmaa kettuilija, jolla on musta nikki, poistaa myöhemmin oman kommenttinsa ja minun "sattuvan" vastauksen hänelle?

Saiko tästä nyt mitään tolkkua?

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäkaali;21892919:
Miten sitten tällanen tapaus. Joku kettuili yhden ketjun ap.lle. Mä kettuilin sille kettuilijalle. :D Sitten kun katsoin myöhemmin ketjua niin kiumpaakaan kommenttia ei näkynyt. Kuka kommentit poisti? Ap, kettuilija, mode, Jätkä?
Voiko se harmaa kettuilija, jolla on musta nikki, poistaa myöhemmin oman kommenttinsa ja minun "sattuvan" vastauksen hänelle?

Saiko tästä nyt mitään tolkkua?

En saanu tolkkua, mut eihän kirjautumattomilla ole muokkaus tai poisto -saatika estomahdollisuutta.

Yhteistyössä