BB-Maria: Mielestäni kaikki luomurinnat ovat rumia. Kaikilla naisilla pitäisi olla silikonit

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Jos neiti on tosiaankin sanonut noin Radio Rockin haastattelussa niin toivon, että oli vitsi. Jos ei ollut vitsi niin ei voi muuta sanoa kuin huh huh!

Seiskassa nimittäin luki, että Maria on sanonut näin radiossa. Pitää toki varauksella suhtautua Seiskan juttuuhin, mutta voihan joku tosiaan olla tuota mieltä.

Mielummin mä pidän nämä luomut ei ehkä maailman timmeimmät rinnat kuin otan elimistööni silikonia vapaaehtoosesti. Monet lehtikuvissa nähnyt silikonirinnat on aika kamalia ja luonnottomat näköösiä.

Luomu kunniaan! :attn:

No kyllä mäkin olen sitä mieltä, että maltilla kohotetut silikonirinnat on kauniimmat kuin mun luomut, neljän lapsen jälkeen roikkuvat lapaset. Se, mikä on terveellistä on sitten ihan eri juttu, enkä usko että Maria juuri terveellisyyttä on kommenteissaan ajatellut.

Mun mielestä, eilen kun ne keskusteli aiheesta, ne mietti AINOASTAAN rintojen ulkonäköä. Puhuivat siitä, mitkä ovat kauneimmat (=silarit) eivätkä näin ollen ymmärrä miksi kaikki eivät halua vastaavia. Ei puhettakaan mahdollisista terveyshaitoista, epäonnistumisista tai muista vaikeuksista. Vain siitä, mikä on just nyt näteintä.

Mä en oikein jaksa suhtautua niin yksipuoliseen ajatteluun vakavasti :D

[QUOTE="ööö";21898812]No kyllä mäkin olen sitä mieltä, että maltilla kohotetut silikonirinnat on kauniimmat kuin mun luomut, neljän lapsen jälkeen roikkuvat lapaset. Se, mikä on terveellistä on sitten ihan eri juttu, enkä usko että Maria juuri terveellisyyttä on kommenteissaan ajatellut.[/QUOTE]

ja b) toi barbi tuskin on lasta nähnyt (toivottavasti peilissä on moiseen törmännyt....)

Mun käy sääliksi tuota ihmispoloa. Seksikkyyttä hakee hinnalla millä hyvänsä. Pitää näyttää hyvältä miesten silmissä ja saada niiden ihailua. Kuitenkin kertoo, ettei nauti seksistä ja voisi olla hyvin ilman. Tulee siis väistämättä mieleen, että elää ja tekee kaiken vain miehiä miellyttääkseen. Eläisi tyttö raasu omaa ainutkertaista elämäänsä itselleen.

Mä huomasin eilen Iltasanomien sivuulta neidin listan niistä kauneusleikkauksista joista haaveilee. Aivan järkyttävä lista! Kylkiluiden poistoa yms. kamalan kuuloista. Ehkä ne silikonirinnat vielä ymmärrän, mutta ne jotkut toimenpiteet kuulosti aivan järkyttäviltä.

BB:ta en ole kattonut. Käy varmaan tänäkin vuonna sama juttu kuin muina vuosina. Tallennan muutaman ekan jakson ja ajattelen, että katton ne jossaki vaihees. Sitte totean etten jaksa ja poistan ne jaksot boxilta. :laugh:

Kävin kattoos tota blogia ja mulle ei nyt tekemälläkää aukee et kuka tää on..Kovasti se poseeras Martinan kans yhdes kuvas, onko toi nyt sit joku tanssityttö?wannabe seuraava martina?

Kun kattoo noita Marian huuli tuolla blogissa niin tuli mieleen tunne joka mulla oli huulissa kun sain ilmeisesti jonkinlaasen allergisen reaktion. Mietin silloon, että nyt mä tiedän miltä botoxhuulet tuntuu...

Yhteistyössä