Kun kaikki masentaa ja mtt ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Jouduin aloittamaan masennuslääkkeet keväällä uudestaan tauon jälkeen. diagnoosi oli et masennus uusinut. Kesällä kävin mielenterveystoimistolla juttelemassa. siellä vaan sanottiin et kaikki sun asiat näyttää olevan kunnossa, ihana mies ja poika, miehellä töitä. käynnit loppuivat, sanottiin et soittele jos on ongelmia.
Nyt taas masentaa kaikki, mitään ei jaksa, koko ajan väsyttää. Kurssilla olen ja työharjoittelupaikka pitäs löytää, mutta ohjaajistakaan ei ole mitään apua. kukaan ei keksi mitään selkävaivaiselle joka jonottaa käsileikkaukseen.

Kärsin kroonisista selkäkivuista, seisomaan ei pitkää aikaa pysty kun selkä sitten hirveän kipeä. Nyt jonotan käsileikkaukseen, vasemmalla kädellä ei kärsi nostaa mitään maitopurkkia painavampaa. Tulevaisuus tuntuu vaikealta, pitäisi keksiä itselle uusi ammatti. jotain kevyempää työtä, mutta en osaa. Pitäisi kuulemma kokeilla työharjoittelulla mikä ala sopisi, mutta mikään ala ei kiinnosta.
Tuntuu ettei vaan jaksa mitään. voisin nukkua vaikka koko ajan, mieskin jo huomautti kun olen koko ajan väsynyt. nyt vielä vaivannu joka päivä päänsärky, mikreeniin estolääkitys. mut ei tämä migreeniltä tunnu.

Mielenterveystoimistoon pitäs kai soittaa, mut vaivaa koko ajan se miten siellä hoetaan et sun asiat ihan kunnossa.

Mulla on ikävä kyllä samansuuntaisia oireita, voisin maata sängyssä ellei olisi pakko käydä töissä. En koe olevani masentunut vaan ahdistunut, mutta en tiedä miten saisin itselleni apua. En tiedä enkä pysty hakemaan sitä, kun pelko laumauttaa mielen.

Pyydät MTT:ltä jonkun toisen työntekijän keskustelemaan kanssasi, koska koit ettei edellisen kanssa synkannut.

Ja väitä vastaan, jos sulle hyssytellään, että sulla olis kaikki kunnossa. Jos sä voit pahoin, niin sulla ei ole kaikki kunnossa, eikä silloin ole sun perheelläsikään.

Kerroit selkäkivuistasi. Onko mahdollista että aloittaisit itsesi hoidon ottamalla huomioon myös selän? Voisko sille tehdä jotain? Onko sitä tutkittu? Mullakin ollu selkävaivaa. Aion joku kerta mennä jäsenkorjaajalle tai vastaavalle, terv.asemalla ei osata tehdä mitään.
Yritä hoitaa kehoasikin, se on ikävää jo et pysty olemaan selkäsi kanssa.
Sekin masentaa nimittäin.

[QUOTE="minä";21898818]Kerroit selkäkivuistasi. Onko mahdollista että aloittaisit itsesi hoidon ottamalla huomioon myös selän? Voisko sille tehdä jotain? Onko sitä tutkittu? Mullakin ollu selkävaivaa. Aion joku kerta mennä jäsenkorjaajalle tai vastaavalle, terv.asemalla ei osata tehdä mitään.
Yritä hoitaa kehoasikin, se on ikävää jo et pysty olemaan selkäsi kanssa.
Sekin masentaa nimittäin.[/QUOTE]

selässä välilevyn rappeuma. välilevytyrä leikattu viimevuonna. krooninen kipu jäi. mitään ei selälle voi enää tehdä, nyt jumppaan ja lenkkeilen joka päivä.

Yhteistyössä