U
"utelias"
Vieras
teen osa-aikatöitä kuussa 80 tuntia, käteen saan 650 euroa. minulla ei ole aikomustakaan mennä kokopäivätöihin tai vaihtaa työpaikkaa vaan olen tyytyväinen näin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
keittiöalalla ihan normi palkka. 9.18 euroa tunti. tuossa on kahden sunnuntain tuplapalkat mukana. tosin verot vie kaikkineen 25% kun pidän prosenttia korkeammalla.
Laske nyt hyvä ihminen prosenttia...Ei oo mitää järkee maksaa 25% tollasesta palkasta, meillä isännällä on tuo prosentti mut se tienaaki jonkun verran enemmän kun sä..
miksi laskisin? 20 % on veroprossa mutta palkasta menee n. 5 % muitakin kuluja. itse asiassa palkka käteen onkin muuten n. 700 euroa kun unohdin lomarahat jotka maksetaan palkan yhteydessä. ihan mukavasti![]()
miksi laskisin? 20 % on veroprossa mutta palkasta menee n. 5 % muitakin kuluja. itse asiassa palkka käteen onkin muuten n. 700 euroa kun unohdin lomarahat jotka maksetaan palkan yhteydessä. ihan mukavasti![]()
tjaah.. mulla sama tilanne ja veroprosentti 10
ajattelen että sulla ei sit varmaan jää rahaa säästöön laitettavaksi.
Ap vissii saa 2 viikolta soviteltua ansiosidonnaista niinkuin minäkin, eihä se iso raha ole, mut nostaa tota summaa kuitenkin.
en saa kyllä ansiosidonnaista enkä työmarkkinatukea penniäkään.