Miksi mulla ei ole mitään raskausoireita? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireeton sirpaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireeton sirpaleina

Vieras
Vikan r-testin tein siis eilen... Pitäisi olla kai tyytyväinen ettei ole oireita, mutta tuntuu oudolle olla paksuna, kun ei ole paljoa mitään vatsatuntemuksia tai mitään :(

Hajut ottaa nenään, ihan olemattomia tuntemuksia alavatsassa, närästää ja välillä ällö olo, mutta nuo nyt voi johtua ihan mistä vaan muustakin asiasta!

Missä ne ihmisten puhutut vatsannippailut, kivistykset ja älyttömät menkkakivut viipyy? Todella lievää kipua ollut 4päivää, mutta sitäkään ei ole kuin hetkittäin. Ääh, mua huolestuttaa :( Ei tuu edes valkkariakaan normaalia enempää :D

Tosin tää on niin alussa ja ekassakin raskaudessa alkoi tulemaan huomattavia oireita vasta viikoilla 8-10. Vai onko mun kohtu nyt erillainen, kun siellä jo yksi lapsi ollut, ettei enää niin tunne kaikkea mahdollista. Mä pelkään hulluna tuulimuna raskautta tai niitä muita "kivoja" juttuja mitä voi raskauteen liittyä...

Mulla oli alussa tosi vähän oireita.:) Nyt viimesellä kolmanneksella taas tuntuu tulevan tuplasti enemmän kun muilla.. Et älä huoli, kyllä ne sieltä tulee. Tai jos ei tule niin ole onnellinen että pääset vähällä.:D

Mulla on ollut 2 raskautta ilman raskausoireita ja voit kuvitella ensimmäisen kohdalla sen (positiivisten) raskaustestien määrän, ku en uskonut olevani raskaana, koska oireet puuttuivat :cool: Toisen kohdalla jo osasin rentoutua ja uskoin olevani raskaana jo yhdelläkin testillä.

Rentoudu ja NAUTI:hug:

Muutenkin niin epätodellinen olo, tuntuu hullulle että edes testiin tulee kaks viivaa näillä oireilla :D Niin paljon lukenut ensioireista ja kaikilla ne on melkein samat :D "Heräsin yöllä siihen ihan kuin reikää olisi porattu kohtuun, nenä vuotaa verta, huimaa, oksennus lentää, väsyttää, kipeä olo, palelee....." Joo ei mulla vaan tommosia oo ollu :P

Mulla ei myöskään ole ollut juuri mitään oireita kolmessa raskaudessani, paitsi juuri tuollaiset hajujutut (rakastin parkkihallien 'tuoksua', miesten tietyt deodorantit yms. taas saivat oksun kurkkuun). Ensimmäiset supistuksetkin olen aina tuntenut vasta h-hetkellä.

Ei mullakaan ollut toisessa raskaudessa mitään oireita, vaikka ensimmäisessä oli juuri nuo pahoinvoinnit, väsymykset ym. Ajattelin, että ilmeisesti kroppa on tottunut, kun on jo toinen raskaus. Mutta tosiaan, ellei olisi maha pikkuhiljaa kasvanut, en olisi voinut uskoa olevani raskaana.

Ole ap iloinen, ettei enää tarvitse kärsiä noista kurjista oireista :) Onnea odotukseen!

Mulla ei myöskään ole ollut juuri mitään oireita kolmessa raskaudessani, paitsi juuri tuollaiset hajujutut (rakastin parkkihallien 'tuoksua', miesten tietyt deodorantit yms. taas saivat oksun kurkkuun). Ensimmäiset supistuksetkin olen aina tuntenut vasta h-hetkellä.

Sama täällä! En myöskään tuntenut yhtään ainutta sopistusta ennen varsinaista synnytystä :) Äijän dödö tosiaankin pistää liikaakin nenään ja eilen kun haistoin miehen olutta, niin se haisi mielestäni ihan kissanpaskalle :D

ei mullakaan vielä plussattua oireita ollut, ne alkoivat vasta jollain kahdeksannella raskausviikolla. ja sitten niitä onkin tullut niin, että olen ollut oikeastaan koko raskausajan sairaslomalla. pää alkaa kyllä pikkuhiljaa hajota, nyt rv36. että ihan oikeasti, ole tyytyväinen, jos selviät ilman suurempia oireita ja kremppoja. ei tämäkään yhtään kivaa ole.

Uusimmat

Yhteistyössä