Olen päättänyt ruveta selibaattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henkisesti olen ihan loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henkisesti olen ihan loppu

Vieras
Tämä viimeisin viikonloppu naisten kanssa tapellessa sai minut vakuuttuneeksi, että oman mielenterveyden kannalta on parempi kun en ole enää yhdenkään naisen kanssa kimpassa. Mustasukkaisuus draamaa naisten puolelta, selän takana paskaa puhumista, draamaa, riitelyä ja naisten taholta koko elämäni yrittämistä laittaa täysin sekasortoon.

Olen itse rauhallinen jalat maassa oleva mies ja haluaisin joskus törmätä naiseen mikä ei halua hyväksikäyttää tai yrittää vahingoittaa minua. En luota enää naisiin ja tuskin tulen enää koskaan luottamaankaan. Mies tuntuu olevan täysin aseeton tämän maan naisten kanssa ja naisilla on ilmeisesti oikeus tehdä mitä pahaa hyvänsä meille miehille joutumatta koskaan edesvastuuseen tekemisistään. Nyt on mitta täynnä ja jaksaminen loppu, tätä kai naiset sitten haluavatkin, miesten ajaminen henkisesti ihan loppuun on nyt tässä.

Olen nainen ja ajattelen miehistä hiukan samoin kuin sinä naisista. Ainoat luotettavat miehet ovat lähisukulaisiani. Sama pätee kyllä naisiinkin suurelta osin. En ole selibaatissa, vaan olen vain harrastamatta seksiä, koska se ei minua kiinnosta.

Onhan niissä sekä miehissä että naisissa sen luontoisia ihmisiä, jotka rakastavat draamaa, ja siinä jää hiljaisempi jalkoihin. Tutustumisvaiheessa tällainen voi olla tietysti näyttävämpi ja helpommin huomion kiinnittävä. Älä kuitenkaan tee asiasta täysin sukupuolikysymystä.

Itse oon rauhallinen ja kiltti nainen joka tapaa vain hyväksikäyttäjämiehiä. No yhden sellasen kanssa laitoin hynttyyt yhteen, nyt on perhe yms. joten se on sitten tätä lopun elämää. Oudosti tietyt luonteet vetää puoleensa taas tiettyjä luonteita.. vastakohdat vetää puoleensako? Mun mielestä miehet on yhtä kauheita kun sun kuvailemat naiset.

Älä ny suotta selibaattiin, vaihda miehiin!
Tai jos tämän maan naiset ovat mielestäsi tuollaisia niin otappa kataloogi kätöseen ja tilaa morsio vaikka Venäjältä, Virosta tai Thaimaasta.

En todellakaan ole mikään hiljainen ihminen vaan todella sosiaalinen ja iloinen sekä elämänmyönteinen tyyppi ja haluan olla sitä myös tulevaisuudessa, sentakia tämä päätös. Ajattelin keskittyä elämäni positiivisiin asioihin ja tällä hetkellä se vaati sitä, että katkaisen kaikki välit näihin naisiin, saavat etsiä sylkykupin jostain muualta mihin purkaa pahaa oloaan, minä en jaksa enää.

Elämässäni on miehiä, jotka aiheuttavat naisissaan mustasukkaisuutta omalla käytöksellään. Flirttaillaan, kehutaan muiden naisten kauneutta. Vaikka oma nainen olisi sanonut, miksi tuntee miten tuntee, ei mies ole valmis muuttamaan käytöstään. Vika on vaan naisessa.

Älä ny suotta selibaattiin, vaihda miehiin!
Tai jos tämän maan naiset ovat mielestäsi tuollaisia niin otappa kataloogi kätöseen ja tilaa morsio vaikka Venäjältä, Virosta tai Thaimaasta.

En ole homoseksuaali ja vaikka olisin niin mitä sitten ja taisi koko aloituksen pointti mennä ihan ohi, en tarvitse lisää naisia elämääni vaan en halua niitä enää yhtään pitkään aikaan.

En ole homoseksuaali ja vaikka olisin niin mitä sitten ja taisi koko aloituksen pointti mennä ihan ohi, en tarvitse lisää naisia elämääni vaan en halua niitä enää yhtään pitkään aikaan.

OK, asia selvä. No miksi sinä sitten tänne kirjoitit? Halusit kertoa että suomalaiset naiset on paskoja?
Sulle itsellesi ei taida olla pointti selvillä, koska jos olisi niin tekisit asialle jotain etkä ruikuttaisi missään mammapalstalla.

OK, asia selvä. No miksi sinä sitten tänne kirjoitit? Halusit kertoa että suomalaiset naiset on paskoja?
Sulle itsellesi ei taida olla pointti selvillä, koska jos olisi niin tekisit asialle jotain etkä ruikuttaisi missään mammapalstalla.

Jotkut ovat paskoja siinä missä miehetkin, teki vain johonkin mieli pistää avausta ja jos olisi saanut keskustelua sen verran paska fiilis päällä, eipä siinä mitään sen kummempaa. Minun elämäni naiset ovat olleet viikonloppuna paskoja ei suinkaan kaikki maailman naiset tai suomalaiset naiset.

Ja tälle Pepparille voisi kertoa, että olet heittänyt kaikki mahdolliset kliseet jo pöytään, on tullut homokorttia, hommaa thaikkuvaimo ja sitten tämä perinteinen että mitä sinä oikein ruikutat perusläppä, kun äijä yrittää kertoa paskoista fiiliksistään, todella empaattista kertakaikkiaan.

Viikonloppuna paskoja? Eli juovat liikaa ja käytös muuttuu?

Nimenomaan kännissä kauheata draamaa ja mustasukkaisuussekoilua. Ja tuntuu että kuvio toistuu aina kun juodaan jotain, sitten näihin juttuihin vedetään mukaan kaikki tutut ja tuntemattomat ja kaikki rupeavat olemaan väsyneitä tähän touhuun. Sentakia välit poikki ja keskittyminen positiivisiin asioihin.

Mitä tekemistä sillä mustasukkaisuussekoilulla muuten on sen kanssa, että niitä naisia on ollut ainakin tekstin perusteella useampi viikonlopun aikana?

Kuvioon liittyy uusi nainen jota exä ei pysty sulattamaan, tästä se koko show alkoi ja nyt tämä exä yrittää sekoittaa meidän kahden elämää. Nyt on taas exäkin aivan mielettömän kiinnostunut taas meikäläisestä kun uusi nainen tuli kuvioihin. Oli niin sekava viikonloppu, että tälläistä draamaa tuskin enää jaksaa toista viikonloppua.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21924950:
Tervekätinen mies ei naista kaipaa.

Kurjaa että olet törmännyt epäsopiviin naisiin. JA pyörittäjiin ja jahkaajiin.

Niin kurjaa tässä on se, että itsellä on niin paska fiilis ja jotenkin tekee mieli ottaa etäisyyttä näihin parisuhde ja muihin sekoiluihin ja keskittyä muihin juttuihin vähän aikaa, ehkäpä sitä taas jaksaa sitten jossain vaiheessa.

Yhteistyössä