Miten voi LIHOA 1200 kalorilla per päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä hajoan tähän laihdutukseen. Oikeesti hajoan. Jos syön joku n.700 kaloria päivässä niin laihdun n.500g vkossa. Mut auta armias, jos yritän syödä edes sen suositellun 1200 niin mä LIHON!!!!

Peruskulutukseksi arvioisin n.2000 kaloria. Olen 167/67 ja liikun jonkin verran. Hikiliikunnat aika harvassa, mutta lasten kanssa tulee ulkoiltua ja liikuskeltua siinä samassa.

[QUOTE="vieras";21929678]karsi huonot hiilarit ja lisää hyvää rasvaa,kalorit pidät noin 1600kcal niin lähtee.[/QUOTE]

Anteeksi unohdin pistää aloitukseen, että hyväkarpannut olen jo vuosia. Ja käytän kyllä öljyä ruuanlaitossa ja salaatin kastikkeena, mutta tommosta määrää en vaan voi syödä!

[QUOTE="vieras";21929711]Mitä vähemmän syöt niin sen tiukemmin elimistö pitää varastoista kiinni.[/QUOTE]

Juuri näin.
Itse noin 1600-1700 kcal per päivä ja kilot lähtee, olo on hyvä eikä tarvitse kituuttaa.

sun painoindeksi on 24 eli normaalipaino,ehkä sun elimistös nyt tyytyväinen nykyiseen painoon ja junnaa vastaan.Ystävällinen vinkki,lopeta laihdutus ja lisää kiinteyttävää liikuntaa ja relaa,ei se tressaamalla ainakaan putoa,syö hyvin mutta kiinnitä huomio huonoihin hiilareihin ja lisää rasvaa.Nauti elämästä.

[QUOTE="vieras";21929744]sun painoindeksi on 24 eli normaalipaino,ehkä sun elimistös nyt tyytyväinen nykyiseen painoon ja junnaa vastaan.Ystävällinen vinkki,lopeta laihdutus ja lisää kiinteyttävää liikuntaa ja relaa,ei se tressaamalla ainakaan putoa,syö hyvin mutta kiinnitä huomio huonoihin hiilareihin ja lisää rasvaa.Nauti elämästä.[/QUOTE]

Mä olen jo laihtunut 20 kiloa, mutta tavoitteena ois vielä tiputtaa 5 kiloa enkä tosiaan haluaisi "luovuttaa". Tää koko 20 kiloa on ollut kyllä yhtä taistoa. Ei se oo missään vaiheessa tippunut mitenkään helposti. Sen max 500g vkossa olen saanut pois viikossa ERITTÄIN kovalla kuurilla ja tyyliin nälkää näkemällä :( Ja tää projekti on nyt kestänyt jo niin pitkään, että tuntuu, että laihdutus on ainoa asia, mikä mun päässä nykyään pyörii :D

Harmillista mutta -20 kg on tosi hyvä juttu!
Mulla on lähtenyt 17 kg kuin itsekseen syömällä hyvin ja hyvää ruokaa.
En ole koskaan halunnut tai aikonut kituuttaa vaan tehnyt kunnon remontin elämäntapoihin ja näin on hyvä elää loppuelämä.

Harmillista mutta -20 kg on tosi hyvä juttu!
Mulla on lähtenyt 17 kg kuin itsekseen syömällä hyvin ja hyvää ruokaa.
En ole koskaan halunnut tai aikonut kituuttaa vaan tehnyt kunnon remontin elämäntapoihin ja näin on hyvä elää loppuelämä.

Niin just. Yks kaveri laihtui 10 kiloa parissa kuukaudessa vain vaihtamalla limpparin light-versioon. Toiset laihtuu lopettamalla herkkujen syönnin ja minä kidun laihtuakseni :(

Muista myös tarvittava proteiini.
Jos laihdutat kitukuureilla laihdut lihaksista ja laihtuminen vaikeutuu,koska tarvitset niitä lihaksia energian polttoon ( lihas kuluttaa enemmän kuin rasvakudos ).
Ja jos laihdutat lihaksista energian tarpeesi pienenee koko ajan ja jos lihoat uudestaan menetetty lihas korvaantuu läskillä ja sitten sulla enemmän läskiä kuin aloittaessa mutta vähemmän lihasta ja kaikki hankaloituu entisestään.

tyydy nyt aluks siihen että kiklot ei tule takaisin! :D läskeillähän on sellainen juttu että jos uusia rasvasoluja on muodostunut, niin ne ei ikinä häviä vaikka kuinka laihtuisi, ne vaan kutistuu, ja rasvasolujen tehtävä on mahdollisimman nopeasti kasvaa takaisin.

terveisin jojo 92kg

[QUOTE="jojo";21929979]tyydy nyt aluks siihen että kiklot ei tule takaisin! :D läskeillähän on sellainen juttu että jos uusia rasvasoluja on muodostunut, niin ne ei ikinä häviä vaikka kuinka laihtuisi, ne vaan kutistuu, ja rasvasolujen tehtävä on mahdollisimman nopeasti kasvaa takaisin.

terveisin jojo 92kg[/QUOTE]

En usko.
Jos elämäntavat on kunnossa, ei liho itsekseen.

Lasketko oikein kalorit? Mitä sinun 1200kcal:n päiväateria koostuu? Kuinka pitkään olet tarkkaillut syömistäsi?

Kohta 2 vuotta.

Aamupalaksi syön 2 ruisleipää, rasvalla, kinkulla ja salaatilla+tomaatti/kurkku, kahvia
Lounaaksi yleensä joko kanaa tai kalaa ja salaattia tai keittoa. Kevyempi lounas siis.
Välipalaksi hedelmän ja vihreää teetä.
Päivälliseksi normaalia ruokaa täysjyvämakaronilla tai -riisillä sekä runsaasti salaattia.
Iltapalaksi rahkaa vähäkalorisella mehukeitolla.

Ja toi on se 1200 kalorin päivä, jolla en siis laihdu :( Proteiinia pitäisi tulla tarpeeksi (n.70g).
Sit mä laihdun sen 500g viikossa, jos jätän tosta pois välipalan, päivällisen hiilarit ja iltapalan...

Kohta 2 vuotta.

Aamupalaksi syön 2 ruisleipää, rasvalla, kinkulla ja salaatilla+tomaatti/kurkku, kahvia
Lounaaksi yleensä joko kanaa tai kalaa ja salaattia tai keittoa. Kevyempi lounas siis.
Välipalaksi hedelmän ja vihreää teetä.
Päivälliseksi normaalia ruokaa täysjyvämakaronilla tai -riisillä sekä runsaasti salaattia.
Iltapalaksi rahkaa vähäkalorisella mehukeitolla.

Ja toi on se 1200 kalorin päivä, jolla en siis laihdu :( Proteiinia pitäisi tulla tarpeeksi (n.70g).
Sit mä laihdun sen 500g viikossa, jos jätän tosta pois välipalan, päivällisen hiilarit ja iltapalan...

Mä en usko että tuossa on 1200kcal, koska se on tosi vähän. Sä syöt kuitenkin kaksi ateriaa. annoksen koolla tietty on merkitystä.

Ootko oikeasti laskenut määrät puntarin kanssa.

Yhteistyössä