Olen viemässä kirpputorille lastenvaatteita ja kysyn nyt neuvoja hinnoitteluun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

savo

Vieras
Eli jos osaisitte antaa neuvoja mitä kannattaa laittaa hinnaksi seuraaville vaatteille. En kaipaa mitään provoiluja vaan rehellisesti se hinta, millä kannattaa myydä. Onhan se toki vähän vaikea sanoa näkemättä, mutta jotain hintahaarukkaa, noin hintaa pyydän avuksi hinnoitteluun. Eli millä ostaisit vaikka itsellesi. :)

- Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
- Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
- Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
- Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
- Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
- Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
- Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
- Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset
- äitiyspakkauksen toppahaalari 2000-luvun alusta x 2

Olenkohan muuten myöhässä näiden vaatteiden kanssa...? Ja ostaakohan kukaan syksyllä lasten mekkoja, t-paitoja tms. "kesävaatetta"? :)

mä ostaisin näin:

15eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
10 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
7 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
5 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
5 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
2 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
1 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
9 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset
3 - äitiyspakkauksen toppahaalari 2000-luvun alusta x 2

Noista uudenveroisista haalareista maksaisin kympin ja sellaisesta jossa on jo vähän kulumaa niin 5 euroa max. Villa- ja fleecehaalarit laittaisin itse varmaan vitosella, rukkaset parilla eurolla ja jos sadeasu on hyväkuntoinen ja muutenkin kiva niin voisin maksaa siitä 8-10 e. Äp pukuja en ostais kyllä ollenkaan, mut jos laitat myyntiin niin laita hinnaks vaikka kaks euroa kipale.

mä ostaisin näin:

15eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
10 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
7 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
5 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
5 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
2 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
1 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
9 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset

Huh huh!

Uutena hinnat kuitenkin tätä luokkaa:

100eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
60 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
75 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
25 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
25 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
20 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
20 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
25 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset
X - äitiyspakkauksen toppahaalari 2000-luvun alusta x 2

Kuulostaa pahalta, jos reiman hanskat täytyy myydä 1-2e kun itse maksanut 20e niistä... Meinasin eka laittaa hinnaksi 7-10e :/

[QUOTE="vieras";21932163]minkä kokoinen tuo eka toppahaalari on ?
Tytön vai pojan? Etsin nimittäin pojalle koossa 86 siistiä haalaria :) Ja Kuopiosta.[/QUOTE]

Täällä ei vissiin saa myydä, mutta vastaan kuitenkin. Koko on 92cm, tytölle (v.pun&harmaa). :)

Jos kerta uudenveroisesta Reimatecin talvihaalarista saisi kirpparilta vain 15e ja huuto.netissä saattaa saada jopa 40e... :o

Kyllä, huutiksessa maksetaan enempi.

Johtunee siitä, että huutis tavoittaa suuremman määrän ihmisiä, myös heidät joilla ei ole mahdollisuutta mennä kirppikselle. Mä henk. koht. en IKINÄ maksais käytetystä Reimatecistä 40 euroa, koska uuden saa alesta noin 50€ hintaan. Mutta kyllä ne maksaa joilla ei ole mahdollisuuksia ostaa pukuja puoleen hintaan/kirppikseltä edullisesti.

Toisaalta mua vähän harmittaa tuo huutis...ne joilla on tiukkaa, eikä mahdollisuutta käydä kirppiksillä, saa tosiaan tehdä töitä löytääkseen sieltä kohtuuhintaisin, hyväkuntoisen puvun jos niiden hinnat tosiaan huitelee samoissa kuin uudet puvut alessa.

No entäs jos laitan nämä hinnat niin ostaakohan kukaan...?

35-40eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
15 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
10 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
15 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
15 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
10 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
7 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
10 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset

Huh huh!

Uutena hinnat kuitenkin tätä luokkaa:

100eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
60 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
75 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
25 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
25 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
20 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
20 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
25 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset
X - äitiyspakkauksen toppahaalari 2000-luvun alusta x 2

Kuulostaa pahalta, jos reiman hanskat täytyy myydä 1-2e kun itse maksanut 20e niistä... Meinasin eka laittaa hinnaksi 7-10e :/

"Kirppis ostelijan" hinnat olivat tasan ne joita kirppiksillä on ja joilla vaatteet kirppiksillä liikkuu. Jos tuota enemmän pyytää, saa kantaa vaatteet takaisin kotiin.

Jotta jos enempi haluat, laita huutikseen.

Mä en laittais uudenveroista kylläkään kirppikselle myyntiin. Se kun on vaan fakta että siellä sun on ihan turha yrittää pyytää siitä 20 euroa enempää. Huuto.netissä siitä sä voit oikeasti saada melkein 50 e.
Huuto.netissä tietyistä tavaroista huudetaan ihan hullunlailla.
Jos viet johonkin peruskirppikselle, joka ei ole pelkästään lastenkirppis niin ei kannata mitään huimia summia pyydellä.

mä oon myynyt mm seuraavilla hinnoilla vaatteita kirppiksellä: Reimatec vk-haalari erittäin hyvässä kunnossa 35e, Reimatec toppapuku, tahroja 20e (mutta ei kulumaa), minitec vk-hanskat 5e hyvä kunto, Reiman peruspuku 10e (maksoi 29.90 uutena) hatulla, 10e Kivat villapuku

Ei kukaan maksa vanhoista hanskoista kymppiä.... Egellä, parilla voisin ostaa.

Itse olen myös viemässä lastenvaatetta kirpparille parin viikon päästä. Mulla on hinnat tosi alhaiset, haluan turhasta roinasta eroon. Käytetty on käytettyä.

No entäs jos laitan nämä hinnat niin ostaakohan kukaan...?

35-40eur - Reimatec toppahaalari, yksi talvi pidetty, lähes uudenveroinen
15 - Remu toppahaalari, puoli talvea pidetty, aavistus kulumaa polvissa
10 - Reimatec välikausihaalari, paljon pidetty, kulumaa takapuolessa ja vähän myös polvissa
15 - Uudenveroinen villahaalari, Ciraf, pari kertaa pidetty
15 - Reima fleecehaalari, pidetty mutta hyväkuntoinen ja ehjä
10 - Reima Mini Tec toppahanskat, uudenveroiset
7 - Reima Mini Tec toppahanskat, vähän kulumaa
10 - Lindexin Bamse sadeasu (takki ja housut), uudenveroiset

Ei ikinä...ihan sikahintaiset.

Mulla on vielä blogiin lisäämättä uusimmat ostot joihin kuuluu mm KIVAT-villahaalari 100 cm 1€, Jonathan (aivan iskemättömässä kunnossa) villahaalari koko 100 cm 1,50€, eli en ikinä maksaisi 10€ Ciraf villahaalarista.

Käy kurkkaamassa mun blogia, sieltä näet mitä hintoja kirppiksillä pyydetään.

http://chef.blogit.fi/

Kyllä minäkin haluan roinasta eroon, mutta tuntuu hirveän pahalta myydä tavarat lähes ilmaiseksi... Itse olen niihin sikana rahaa laittanut, lähes käyttämättömiä kaikki ja sitten tuntuu kuin täytyisi antaa ilmaiseksi pois. Enhän mä saa tollaisilla hinnoilla edes pöytävuokraa pois, jos kaikki on jotain 1-2e... sama on sitten kantaa roskikseen. :(

Kyllä minäkin haluan roinasta eroon, mutta tuntuu hirveän pahalta myydä tavarat lähes ilmaiseksi... Itse olen niihin sikana rahaa laittanut, lähes käyttämättömiä kaikki ja sitten tuntuu kuin täytyisi antaa ilmaiseksi pois. Enhän mä saa tollaisilla hinnoilla edes pöytävuokraa pois, jos kaikki on jotain 1-2e... sama on sitten kantaa roskikseen. :(

Niin...se on vähän kaksipiippuinen juttu.

En mäkään 100€ lähes uudenveroista pukua haluaisi 15 eurolla myydä...joten siksi mä en osta niitä 100e pukuja. Reimatecciä me on tosiaan joka vuosi hommattu -50% alesta, eli olen maksanut puvuista noin 50€. Siitä jo raaskii luopua 15 eurolla, varsinkin kun meillä on puvulle kaksi käyttäjää (tytöt 1v1kk ikäerolla).

Ykköspuvut ostamme uusina, mutta kakkospuvut kirppiksiltä. Kun maksan 15€ hyväkuntoisesta Reimatecistä, joka on meillä käytössä kahdella lapsella ja josta saan vielä muutaman euron takaisin kun siitä luovun, on fiilis todella hyvä.

Eli kannattaa jatkossa pohtia mistä ja millä hintaa itse sen puvun ostaa :)

Mulla oli 3 viikkoa kirppispöytä ja vaatteiden hinnat pyörivät 0,20€-3€ hintaluokassa. Suurin osa vaatteista oli 1-2,50€, mutta oli siellä muutama poikkeus. Ulkohaalarit myin 5€/kpl hinnalla. Myin pois myös muutaman isomman lastentarvikkeen, mutta niist tullut tuotto meni pöytävuokran kuluihin. Pöytävuokran ja provikan jälkeen sain käteen 560€, joten kyllä niillä 1-2€ vaatteillakin saa kulut katettu ja ropoja myös kotiin :)

Yhteistyössä