selkäkipuinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plutonium
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plutonium

Uusi jäsen
26.08.2010
10
0
1
Jaa-a.. Mikähän työ mullekin sopisi? Nuorempana tehnyt tehdastyötä,fyysisesti raskasta. Sielä meni selkä. Nyt olen kokeillut kevyttä toimistotyötä..Ei koko ajan istuen ja taas meni selkä:( Alkaa masentaan,eikö mikään homma suju ja mistäs tietää ennen kuin kokeilee? Selässä lievä skolioosi,notkoselkä ja välilevyt paukahti tehdastyössä. Pikanttina lisänä mulla on fibromyalgia. Pitääkö loppuelämän olla "koukussa" kipulääkkeisiin?

Selkäsairaalaan (Hki) menoa suosittelisin, että saat kunnon arviot ja hoidot. En luottaisi selän kanssa tk-lääkäriin, en tosin tiedä luotatko sinäkään, mutta kaiken osaamisen hakisin. Sitä ei löydy täältä :rolleyes: Ehkä lyhennetty työaika, "puolityö" siis, jaksaisiko selkä sellaista. Joku missä pääsisi vähän liikkumaan, muttei tarvitsisi vääntyä vaikeisiin asentoihin eikä nostella. Eikä liian paikallaan olevaa. Mites joku kauppatyö, leipä-/juustotiski tyyppistä, lyhyitä vuoroja?

Selkäsairaalaan (Hki) menoa suosittelisin, että saat kunnon arviot ja hoidot. En luottaisi selän kanssa tk-lääkäriin, en tosin tiedä luotatko sinäkään, mutta kaiken osaamisen hakisin. Sitä ei löydy täältä :rolleyes: Ehkä lyhennetty työaika, "puolityö" siis, jaksaisiko selkä sellaista. Joku missä pääsisi vähän liikkumaan, muttei tarvitsisi vääntyä vaikeisiin asentoihin eikä nostella. Eikä liian paikallaan olevaa. Mites joku kauppatyö, leipä-/juustotiski tyyppistä, lyhyitä vuoroja?

Edes Google ei löydä mitään hakusanalla selkäsairaala. Ei sellaista paikkaa ole olemassakaan!

Mun tän hetkinen työ on jo 85% normi työajasta. Istumista,koneella oloa ja asioitten juoksemista.
Ei näköjään sekään toimi. En ole tk:ssa itteäni hoidattanut. Magneettikuvat otettu viimeksi 2006.

Yhteistyössä