Pyntätyt pakkelinaamat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Kiinnittääkö kukaan muu huomiota vahvaa silmämeikkiin, luonnottoman tasaiseksi lankattuun pakkeli-ihoon ja yltiömeikkaamiseen? Kadulla tulee paljon vastaan kauniita ihmisiä, jotka ovat pilanneet kauniin ulkonäkönsä tällä yltiövahvalla meikillä. Meikata saa ja meikkaan itsekin, mutta että meikkaus menee sotamaalaamiseksi kauniin luonnollisia piirteitä tukevan ehostuksen sijaan, on se musta kyllä aika kamalan näköstä. Muhun ei kertakaikkiiaan vetoa vahva meikki vaikka miten olis muutoin kaunis. Musta sillä pilaa enemmän kuin saa hyvää aikaiseksi. Ikävää, että nää ihmiset itse peittävät todellisen kauneutensa noiden pakkeleiden ja liian vahvojen kulmien ja muiden rajausten alle.

Olen sitä mieltä, että jokainen meikkaa ihan niinku tykkää. Toinen ei tykkää "luonnollisesta" meikistä, toinen ei ylivoimakkaasta.

Jos joku haluaa vetää 2cm paksut eyelinerit silmäkulmaan niin siitä vaan. Ei kaivele meikäkäisen hanuria. Oli sitten kuinka luonnonkaunis tai ei-niin-luonnonkaunis. Mitä väliä..?

Ja tuli mieleeni, että eikös ole pääsääntöisesti kaksi meikkisuuntausta: Toisella meikillä halutaan korostaa ihmisen omia piirteitä, toisella meikillä halutaan korostaa itse meikkiä. Olkoon näin ja viisveisaan muiden meikeistä.

Kieltämättä nämä pakkelinaamat ovat järkyttävän näköisiä. Monella vielä kulmakarvat nypitty pois ja tilalla kynällä tehty, irvokkaan näköinen, viiva.

Yleensä sieltä pakkelin alta paljastuu kauheuksia, niitähän sillä peitellään.

Muhun ei kertakaikkiiaan vetoa vahva meikki vaikka miten olis muutoin kaunis. Musta sillä pilaa enemmän kuin saa hyvää aikaiseksi.

Tässä se pointti, eli sun mielestä. Sen meikkaajan mielestä se sit luultavasti on kaunista, eikä halua näyttää 'luonnolliselta' :)

Noh, taitaa se yletön pakkelointi kyllä olla usein huonon itsetunnon peittämistä, naamioitumista... Mutta sitten on myös näitä jotka eivät pidä naturell-lookista, vaikkapa gootit.

[QUOTE="vieras";21945357]Kieltämättä nämä pakkelinaamat ovat järkyttävän näköisiä. Monella vielä kulmakarvat nypitty pois ja tilalla kynällä tehty, irvokkaan näköinen, viiva.

Yleensä sieltä pakkelin alta paljastuu kauheuksia, niitähän sillä peitellään.[/QUOTE]

Tähän on vähäsen pakko peesata. Meinaan, opettelisivat tekemään ne piirretyt kulmat samalle korkeudelle alkajaisiksi. Ja samanmuotoisiksi. Sitten voidaan siirtyä "oikealle korkeudelle" niiden piirtelyjen kanssa. Kauheen usein näkee tyyppejä, joilla ohuenohuet viivat ööh, keskellä otsaa :D

Tosin makuasioita nämäkin.

Ja aikoinaan gootillisesti kun pukeuduin, niin nypin omatkin kulmat pois ja piirtelin viivoja tilalle. Hoho, mutta sentään samalle korkeudelle, oikeiden kulmien tilalle. Enkä mihinkään ulkoavaruuteen. :D Omat kulmat värinsä ja muotonsa tähden oikein kivat, mutta ne karvat tuppaavat tursottelemaan ihan vääriin suuntiin. Aika jäykkää siimaa, jota ei saa kulmageeleillä ojennukseen.

Offtopic, mutta olkoon.

teineillä varsinkin näkee tätä tyyliä ( ja oli suurinta hottia muuten omassakin nuoruudessa :D ! ), että silmät mustattu umpeen ja huulet puuteroitu, jotta silmät erottuvat paremmin..

Viimeksi kun katsoin Salkkareita, kiinnitin huomiota järkyttävän rumaan meikkiin, joka lähes jokaisella sarjan naispuoleisella oli naamassaan. Luonnoton kerros meikkivoidetta peittäen kaikki ihohuokoset, näyttää siis todella törkeältä, siihen lisänä silmät ja huulet peittävä kerros pakkelia. :x

Olen kiinnittänyt huomiota minäkin. Ymmärrän kyllä "kissarajaukset" ja vastaavat efektit osana omaa persoonallista tyyliä, mutta meikkivoiteen ja puuterin yliannostus on ihan kamalaa katsottavaa. Se ei peitä huonoa ihoa, mutta se saa nuorenkin ihmisen naaman näyttämään vanhalta ja naamiomaiselta ja luonnottoman väriseltä.

Kauneinta on tosi hyvä iho ja pelkkä kosteusvoide.

Mä ainakin tykkään meikata ja tykkään käyttää väriä meikissä. Ja kotona ja koulussa meikkaan aika harvoin niin sit ku meikkaan, mä tykkään meikata kunnolla :D

Luulen, että tuo vahva silmämeikki mustine kajalineen ja paksu puuterikerros naamassa jää meikkaajille, joiden ikähaitari on +-15-20 vuotta ja sitä vanhemmat ovat jo löytäneet maltillisemman tyylinsä.

Olen kiinnittänyt huomiota minäkin. Ymmärrän kyllä "kissarajaukset" ja vastaavat efektit osana omaa persoonallista tyyliä, mutta meikkivoiteen ja puuterin yliannostus on ihan kamalaa katsottavaa. Se ei peitä huonoa ihoa, mutta se saa nuorenkin ihmisen naaman näyttämään vanhalta ja naamiomaiselta ja luonnottoman väriseltä.

Kauneinta on tosi hyvä iho ja pelkkä kosteusvoide.

Peesi, mustakin iho näyttää ihan kumimaiselta pakkelikerroksessa eikä enää ollenkaan kauniilta. Käytän kyllä kevyesti meikkivoidetta, puuteria ja muuta päivämeikkiin, mutta todellakin hillitysti. On aika kamalan näköistä tosiaan kun pakkelin näkee puolen kilometrin päähän, varsinkin sen luonnottoman meikkivoidekerroksen. Ei se oo enää kaunista.

No joo, ei ihon pakkeloiminen elottoman näköiseksi mitään taidetta ole, mutta muu meikki voi sitä olla. Meikkejä tehdään myös taiteen ja itseilmaisun vuoksi, ei siksi että sillä saataisiin aina korostettua ihmisen parhaita puolia.

tunnustan, että näytän varmasti usein siltä kuin olisin kaatunut naamalleni jauholaariin :( meikkivoiteesta ja puuterista huolimatta iho näet punottaa läpi, siinä sitten päädyn laittamaan puuteria lisää ja vielä vähän lisää..

olin kesän ilman meikki, ellei ripsaria lasketa. ottihan se lujille: / monta kertaa meinasin tarttua meikkovoije tuubiin.. tyydyin aurinko kertoimella varustettuun kosteusvoiteeseen.

meikkaan, mielestäni hillitysti...

[QUOTE="vieras";21945357]Kieltämättä nämä pakkelinaamat ovat järkyttävän näköisiä. Monella vielä kulmakarvat nypitty pois ja tilalla kynällä tehty, irvokkaan näköinen, viiva.

Yleensä sieltä pakkelin alta paljastuu kauheuksia, niitähän sillä peitellään.[/QUOTE]

Pakko peesata tuo kulmakarva juttu, ei ymmärrä miten kukaan voi kuvitella sen olevan kaunista...

Yhteistyössä