Mistä saa Lactolinea?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "winhis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"winhis"

Vieras
Niin, mistä siis saa ko. tuotesarjaa (Prisma?) ja onko se tehonnut teillä iho-ongelmiin ja jos, niin millaisiin. Mulla todettiin just ruusufinni ja etsin mahdollisimman hellävaraisia ja puhtaita tuotteita.

Varmaan myös saa Prismoista tai Citymarketeista. Olen ostanut Tokmannin tyylisistä kaupoista hajusteetonta. Itse olen käyttänyt vartalonhoitoon ja tykännyt. Minusta saattaa olla ehkä liian hoitavaa kasvoille, jos on rasvoittuva iho, en tosin ole kuin satunnaisesti kokeillut. Apteekin Avitcid on vastaavaa, ikävä kyllä kalliimpaa, mutta nestemäisempää, jos Lactoline ei sovi. Kannattaa kokeilla kyllä Lactolinea. Voi käyttää suihkugeelinä, jos ei kasvoille sovi.

Prismasta ja joistakin S-Marketeista tosiaan löytyy.

Mutta kasvoille liian pesevää, samaa sulfaattia se on kuin useimmat muutkin puhdistusaineet.

Suosittelen ennemmin Erisanin hoitavaa puhdistusgeeliä. Ei liian pesevää mutta tarpeeksi pesevää. Ei sulfaatteja, silikoneja, mineraaliöjyjä tai parabeeneja.

Prismasta ja joistakin S-Marketeista tosiaan löytyy.

Mutta kasvoille liian pesevää, samaa sulfaattia se on kuin useimmat muutkin puhdistusaineet.

Suosittelen ennemmin Erisanin hoitavaa puhdistusgeeliä. Ei liian pesevää mutta tarpeeksi pesevää. Ei sulfaatteja, silikoneja, mineraaliöjyjä tai parabeeneja.
Tätä minustakin voisi myös kokeilla. Ainakin monen normaali-ihoisen suosikki. Voi ehkä sopia myös rasvoittuvalle iholle.

Yhteistyössä