Humalainen etäisä toi lapsen kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli sun mielestä on ihan hyväksyttävää hoitaa 2,5- vuotiasta humalassa?

Oletko varma että on hoitanut humalassa? Entä jos aloitteli juuri ennen lapsen kotiinvientiä? Älä tee pikaisia johtopäätöksiä, niistä ei yleensäkään seuraa mitään hyvää.
Tarkkaile tilannetta seuraavien kertojen aikana, keskustele itse exän kanssa.
Sossut ei tosiaan ole ensisijainen ratkaisu!

Mitä iniset? Meillä on kaikki loistavasti. Mitä se vaikuttaa jos on hiprakassa kun iso jätkä tulee kotiin?
Vaikka olisikin pienempi, kuten ap:n lapsi, niin mikä hätänä? :o Kuule. lapsen voi hoitaa nukkumaan vaikka olisikin juonut, ei vaadi suuria.

Alkoholistin lapsena voin sinulle kertoa että on todella ihanaa palata kotiin jossa örvelletään kännissä, oli se lapsi sitten minkä ikäinen tahansa.

Oletko varma että on hoitanut humalassa? Entä jos aloitteli juuri ennen lapsen kotiinvientiä? Älä tee pikaisia johtopäätöksiä, niistä ei yleensäkään seuraa mitään hyvää.

Kuule, 2,5-vuotiaan kanssa ei juoda. Todella vastuuntunnotonta, ja isä kyllä osoittaa selvästi, mikä hänelle on tärkeintä, jos näkee lasta esim. joka toinen vkoloppu eikä sen aikaa voi olla juomatta! Ap itse jo sanoi että he erosivatkin juomisen takia, joten varmaan joo mies sen lopettaa näin naps vaan! Lasta ei pidä antaa juopolle!

Mies soitti aamulla lapsen varavaatteista ja kuulosti jo silloin ottaneelta, kielsi kuitenkin asian. Toi lapsen klo 18 maissa ja oli ns. kunnon kännissä, ei missään pikku hiprakassa. Ja tosiaan meidän ero tuli just ton alkoholiongelman takia.

Mitä iniset? Meillä on kaikki loistavasti. Mitä se vaikuttaa jos on hiprakassa kun iso jätkä tulee kotiin?
Vaikka olisikin pienempi, kuten ap:n lapsi, niin mikä hätänä? :o Kuule. lapsen voi hoitaa nukkumaan vaikka olisikin juonut, ei vaadi suuria.

Mä uskon että juuri sinunlaistesi vanhempien takia lasten henkinen pahoinvointi on lisääntynyt ja niiden mukana tietysti käytöshäiriöt.

Nyt sun pitää toteuttaa lapsen tapaamiset muulla tavalla, koska et voi hänelle lasta enää luottaa, niin voisitko käydä exälläsi kyläilemässä lapsen kanssa ns. "ystävyyden merkeissä"

Yhteistyössä