mahdollisesti raskaana vaikko eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko kuinka yleistä että onkin raskaana vaikka mahassa on just menkkamaista kipua? mulla pitäis menkat alkaa joskus tän viikon aikana (ei siis ihan säännölliset) ja eilisestä asti alamahassa tuntunut just menkkamaista tunnetta... rinnat ei ole kipeät niin kuin yleensä ovat menkkojen alkaessa ja aina nykyään kun mulla on alkanut menkat, niin ne on alkanu HETI ko alamaha on tullut kipeeksi (siis edellisen synnytyksen jälkeen)
Niin kiinnoistai tietää että onko muilla ollut tällaista ja onkin sitten ollut raskaana.....? mä tikutin tässä kuussa ovista, ja löytyikin se :) ja ovis oli vielä melkein viikkoa aikaisemmin (mitä laskurista on katsonut)ni pitäiskö menkat alkaa sillon aikasemmin jos oviskin on aikasemmin?

Luteaalivaihe on lähes jokaisella normaalin kierron omaavalla naisella 14vrk. Eli jos ovulaatio on tapahtunut, siitä kahden viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Jos oviksesta on kulunut kaksi viikkoa, näyttää raskaustesti myös raskauden melkoisella varmuudella.

Menkkamaiset kivut voivat olla raskaudesta johtuvia, tai sitten voivat olla olematta.

nii just... no pitää tämä viikko katsoo että alkaako ne menkat... ja eilen siitä kun ovistesti näytti positiivista on kaksi viikkoa kulunut... testiä en kyllä uskalla tekemään vielä... tuntuu että jos se onkin neg. on suurempi pettymys entä se, että mankat alkais.
kiitos vastausksesta!!

mulla ainakin oli menkkamaista kipua varmaan kaksi ekaa kuukautta, ja tukevasti raskaana :) Jos on se 14 vrk tai enemmän kulunut jo ovulaatiosta, niin raskaustesti tosiaan näyttänee jo oikein.

Mulla oli aikoinaan ihan sellainen tunne alavatsassa että menkat ovat alkamassa, mutta ei niitä tullutkaan vaan testiin pärähti plussa.

Voi ko mullakin kävis samallain!!!!! Niin toivon että olisin raskaana. Tietää että hyvä mahdollisuudet siihen nyt oli kun se oviskin löytyi! Mutta jotenki tuntuu että ko tämä raskaus-asia on ollu melko paljon mielessä, niin tuntuu että olisko se voinut sit ees tärpätä...

Yhteistyössä