Minymon toppavaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihania kuoseja, mutta eivätkö ne tosiaan lämmitä alle -20 asteessa?
"Tähtikuvioinen toppahaalari vettä-8000mm ja tuultapitävää materiaalia.Thinsulaatti kerros lämmitämässä -20 asteeseen asti. Irroitettava huppu.Edessä vetoketju taskut, hihoissa ja lahkeissa heijastimet.Fleecevuori polviin asti.Hihoissa ja alhaalla lahkeissa liukas vuori helpottamassa pukeutumista. Valmistajana Minymo."

Jos ei niin mitä järkeä tuollaisia on edes myydä?

No kuka vie lastansa alle -20 asteeseen? Ja ei niin kylmä ole niin usein. Ja voihan sinne tunkea villahaalaria ja muuta, jos on pakko päästä ulos pitkäksi aikaa ku -20 tai enempi.

[QUOTE="vieras";21992986]No kuka vie lastansa alle -20 asteeseen? Ja ei niin kylmä ole niin usein. Ja voihan sinne tunkea villahaalaria ja muuta, jos on pakko päästä ulos pitkäksi aikaa ku -20 tai enempi.[/QUOTE]

Häääh? Todellakin vien lapsen ulos alle -20 asteessa. Silloinhan on just parhaat ilmat ulkoilla :) ja tosiaan villavaatteetkin lämmittää melko hyvin. Nykyään on todella vähän kivoja kuoseja ja ainoat, jotka voisin ostaa on noi minymon haalarit..

No enpä oikein tiedä montaakaan ulkovaatetta, joka suoraan lämmittää alle -20asteessa. lähinnä tulee mielee paksummat unskarit. Thinsulate ei ole mikään superaine. Unskarit taas eivät ole kivoja loskassa, tulee KUUMA... Ei ole sellaista vaatetta, jolla voi olla kelissä kuin kelissä ja olo kiva.

Kerrospukeutuminen auttaa eteenpäin. Mutta ainakin mulla on mielellään kahdet eri toppavaatteet - tosi kylmille ja vähemmän kylmille.

Päälle vielä ihmisten luontainen kyky kestää kylmää. Kyllä mä tartten villasukkia talvibootseissa vaikka ne on tarkoitettu -40 asti. Ihan vaikka siinä -20 pinnassa.

Viimeksi muokattu:
Häääh? Todellakin vien lapsen ulos alle -20 asteessa. Silloinhan on just parhaat ilmat ulkoilla :) ja tosiaan villavaatteetkin lämmittää melko hyvin. Nykyään on todella vähän kivoja kuoseja ja ainoat, jotka voisin ostaa on noi minymon haalarit..

No ihan samalla tavalla tuonkin merkin alle puetaan kun jonkin muunkin. Jos on tarpeeksi kylmä niin villaa tai fleeceä alle. Ja kun leudompi niin pelkkä haalari kyllä riittää.

No enpä oikein tiedä montaakaan ulkovaatetta, joka suoraan lämmittää alle -20asteessa. lähinnä tulee mielee paksummat unskarit. Thinsulate ei ole mikään superaine. Unskarit taas eivät ole kivoja loskassa, tulee KUUMA... Ei ole sellaista vaatetta, jolla voi olla kelissä kuin kelissä ja olo kiva.

Kerrospukeutuminen auttaa eteenpäin. Mutta ainakin mulla on mielellään kahdet eri toppavaatteet - tosi kylmille ja vähemmän kylmille.

Päälle vielä ihmisten luontainen kyky kestää kylmää. Kyllä mä tartten villasukkia talvibootseissa vaikka ne on tarkoitettu -40 asti. Ihan vaikka siinä -20 pinnassa.

Aivan, tuskin monet muutkaan lämmittää kylmemmässä :) ja tosiaan se kylmänkesto on kaikilla erilaista :)

voin sanoe että erinomaisia haalareita ovat.
toi kylmänkesto tarkoittaa tietenkin sitä että se vuori lämmittää -20 asti, kyllähän sitä voi käyttää kylmemmässäkin mutta sitten lisää vaatetta alle!!!

Yhteistyössä