Leikkaus pitkiin ja suoriin hiuksiin, ideoita?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Kampaajalle olisi aika varattuna ja tekisi mieli leikata välillä vähän jotain piristystä.

Nyt mun hiukset ovat siis pitkät (olkapäitten taakse ulottuvat), suorat (ilman suoristamista ehkä hivenen kaartuvat sinne tänne :D ) ja täysin tasaisesti leikatut. Raitoja on tukassa.Tukka ei ole mikään kovin paksu, mutta ei ihan lirukaan.

Olen yrittänyt etsiä netistä jotain leikkaustyyliä pitkiin ja suoriin hiuksiin, mutta tosi monessa on etutukka. Mulla on edessä keskellä tosi voimakas pyörylä eli jakaus käy ainoastaan keskelle päätä ja etutukkaa ei voi kuvitellakaan, kun siitä tulee sellainen kammottava pyöreä.

Vinkkejä kuvilla kiitos, jo jollakulla olisi :)

No mulla on sun tukka, mut tummana. Ja pohdin ihan tota samaa asiaa. Toisaalta tykkään pitkästä tukasta, mutta jotain freesausta ois kiva saada. Ei kuitenkaan oo niin paksu tukka, että vois rankasti kerrostaa.

No mulla on sun tukka, mut tummana. Ja pohdin ihan tota samaa asiaa. Toisaalta tykkään pitkästä tukasta, mutta jotain freesausta ois kiva saada. Ei kuitenkaan oo niin paksu tukka, että vois rankasti kerrostaa.

Ihanaa, kohtalotoveri :) Mä olen toisaalta myös niin "pitkän tukan ihminen", että lyhyeksi en voi kuvitella leikkaavani. Mietinkin, jos uskaltaisi "repäistä" ja leikata vaikka tohon olan yläpuolelle välillä, niin sais siinäkin vaihtelua :D

Ihanaa, kohtalotoveri :) Mä olen toisaalta myös niin "pitkän tukan ihminen", että lyhyeksi en voi kuvitella leikkaavani. Mietinkin, jos uskaltaisi "repäistä" ja leikata vaikka tohon olan yläpuolelle välillä, niin sais siinäkin vaihtelua :D

Juu, mä leikkasin joskus lukioaikana tukan ihan poikatukaksi, enkä vieläkään oo ihan toipunut siitä syntyneestä identiteettikriisistä :D Ja tykkään pitää tukkaa myös kiinni/se pitää saada kiinni. Mut jotain uutta...jotain kasvojen kehystystä mikä toimis tukka auki ja tukka kiinni...Tollasen kuvassa olevat kerrostukset on ihan hienoja, mut ainakin mun tukan paksuudella tulos jää kurjan näköiseksi.

Mulla oli tuollaiset hiukset joskus, väri oli tummanruskea ja kuparinvärisiä ohuita raitoja tosi tiuhaan laitettuna. Moni tuli sanomaan, että mun hiukset näyttää ihan mielettömän paksuille :) Joten kannattaa kokeilla, jos haluaa lisää paksuutta :)

Onko olkapäille ylettyvä tukka pitkä? Mikähän tämä mun sitten on. Joku extra extra extra ultra hyper super pitkä? :D

Ja se millainen tukka siihen sun päähän kannattaa napsia riippuu paljon sun tyylistä. Oletko tyyliltäsi klassinen, sportti, rock vai jotain ihan muuta?

Mulla oli tuollaiset hiukset joskus, väri oli tummanruskea ja kuparinvärisiä ohuita raitoja tosi tiuhaan laitettuna. Moni tuli sanomaan, että mun hiukset näyttää ihan mielettömän paksuille :) Joten kannattaa kokeilla, jos haluaa lisää paksuutta :)

On toi ihan upea, mutta näyttää siltä, että vaatii kuiten laittamista, tupeerausta jne. aamuisin, eikä varmaan tykkää piposta tai pyöräilykypärästä toi kampaus :D

Niin no on tuokin totta, että kunnon leikkaukella saa tosi paljon aikaan. Joskus näyttää karvan määrä tuplaantuneen, kun on taitavati osattu leikata. Mulla tätä tukanleikkuuta rajoittaa myös ääretön puunaamisen laiskuus....joten pitäs vielä kaiken muun lisäks olla tosi helppo kuontalo :)

[QUOTE="Siis";21995683]Onko olkapäille ylettyvä tukka pitkä? Mikähän tämä mun sitten on. Joku extra extra extra ultra hyper super pitkä? :D

Ja se millainen tukka siihen sun päähän kannattaa napsia riippuu paljon sun tyylistä. Oletko tyyliltäsi klassinen, sportti, rock vai jotain ihan muuta?[/QUOTE]

Siis mun tukka on tonne olkapäitten taakse, eli pidän pitkänä sellaista, joka siis on ja pysyy siellä selässä olkapäitten takana - jos nyt kukaan ymmärsi :D

Mun tyyli taitaa olla tollainen klassisen sporttinen :)

Yhteistyössä