RV 19+, ei tunnu liikkeitä..olen varma,että joku pielessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuum

Vieras
Tunsin rv 15-16 hentoja liikkeitä. Sitten tuntemukset loppui. Tuon jälkeen oli neuvola, jossa sydänäänet ok. Neuvolatäti sanoi, että ei se välttämättä vielä tunnu. Mulla on myös kotidoppleri ja sydänäänet kuuluu kyllä. Tämä on kolmas odotus ja jotenkin tuntuu, ettei kaikki ole nyt kunnossa. Rakenneultra ensi viikolla. Onko kenelläkään kokemusta, mistä voisi johtua? Siis jostain "viasta"? Aiemmissa raskauksissa tunsin jo selvästi näillä viikoilla, tuntui jo mahan päältä.

Tunsin rv 15-16 hentoja liikkeitä. Sitten tuntemukset loppui. Tuon jälkeen oli neuvola, jossa sydänäänet ok. Neuvolatäti sanoi, että ei se välttämättä vielä tunnu. Mulla on myös kotidoppleri ja sydänäänet kuuluu kyllä. Tämä on kolmas odotus ja jotenkin tuntuu, ettei kaikki ole nyt kunnossa. Rakenneultra ensi viikolla. Onko kenelläkään kokemusta, mistä voisi johtua? Siis jostain "viasta"? Aiemmissa raskauksissa tunsin jo selvästi näillä viikoilla, tuntui jo mahan päältä.

pieni voi olla sielä niin ettei tunnu.

Mullakin ekojen liikkeiden jälkeen oli kausi, jolloin en oikeastaan tuntenut yhtään liikkeitä. Ajoittui johonkin rv 17-20, sen jälkeen liikkeet alkoivat taas tuntua.
Jos sydänäänet kuitenkin kuuluu, niin eiköhän siellä ole kaikki hyvin... Toiset on vaan kovempia liikkumaan kuin toiset.

enitse ainakaan joka päivä tuolloin tuntenut. nyt on viikkoja 29+ ja vieläkin välil hiljaisempia päiviä. rauhoitu ja töni masua illall ennen nukkumaan menoa. kyllä se siellä liikkuu. ja meillekin joka ultrassa sanottu et todella liikkuvainen. ollaan siis käyty rakenteessa kaks kertaa kun ekalla kerral sydän ei näkyny kunnolla.

Mulla oli tässä kolmannessa ihan sama juttu. Ekat liikkeet tunsin joskus rv 16-17, olivat todella hentoja ja satunnaisia. Sitten en tuntenut pariin viikkoon mitään, joskus rv 20 paikkeella alkoivat uudestaan tuntua. istukka vielä takaseinässä, pitäisi kätilön mukaan liikkeet tuntua oikein hyvin.
No edelleen olla hyvinkin raskaana, LA ensi viikolla. Vauvalla ollut ultrissa kaikki oikein hyvin, ei mitään "vikoja". Ja edelleen vauvelilla on selvästi sellaisia päiviä, jolloin en juurikaan liikkeitä tunne, hän on silloin vaan jossa ihmeellisessä asennossa.

Eli ei huolta, varmasti kaikki hyvin, varsinkin jos sydänäänet kuuluvat!

Sikiöhän on vasta n. 250g painava pieni ihmisen alku. Jos istukka on edessä niin se varmasti vaimentaa vaimeita liikkeitä jo ennestään. Sikiön asentokin vaikuttaa liikeiden tuntemiseen. Jos potkii suoraan istukkaan? Tai selkärankaasi? Ja ovathan sikiöt yksilöitä jotkut todella rauhallisia eivätkä liiku yhtä paljon kuin toiset. Jos sydänäänet on kuitenkin saatu kuuluviin niin en olisi huolissaani ( tiedän helpommin sanottu kuin tehty ) Itselläni kolmas raskaus ja vieläkin päiviä kun kaveri on rauhallisempi ja istukka edessä( viikot 32 nyt ) keskimmäinen mesoi kuin viimeistä päivää ja esikko oli kanssa rauhallinen tapaus.

Yhteistyössä