Kerättiin kaikki lelut pois lapsilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Eivät siivonneet kitisemättä niin sovittiin sitten että laitetaan kaikki lelut sellaseen isoon ammeeseen ja nostetaan amme kaapin päälle. Niin tehtiin. Jokaiselle jäi yksi lelu.
Sovittiin että saavat vaihtaa lelun toiseen sitten kun ei enää haluta leikki sillä lelulla, mutta viikkoon ei nyt lelukoppa laskeudu alas.
Ainoastaan dublot saivat jäädä alas.

Ei ole muksut edes kyselleet lelujaan :O Hyvin on keksineet tekemistä muutenkin. Piirtelevät, lukevat ja leikkivät ulkona.
Tuntuu että mielikuvitustakin on löytynyt paljon enemmän.

Eli ihan turhia noi lelut ilmeisesti kuitenkin. :whistle:

Mä oon kans kerran keränny kaikki lelut olkkarin lattialta kaapin päälle kun ne ei siitä muuten raivautunu. Ja siellä muuten olivat ainakin kuukauden, ei niiden perään paljon kyselty. Tänään takavarikoin PS2:n, riitti mulle se jokapäiväinen kiukuttelu et "miks ei saa pelata, millon saa pelata, vielä 5min" jne.

meillä ei olla kyllä leluja takavarikoitu kun lapsille on mennyt hyvin jakeluun että lelut pysyy lastenhuoneissa ja ne saa siellä olla levällään odottamassa että leikit jatkuu ja siivotaan silloin vaan kun on tulossa joku sovitusti käymään tai pyydetty vieraita ym. Silloin on lapset kyllä siivonnu ihan oma aloitteisesti ettei oo tarvinnu ees pyytää ja järjestävät kyllä itse muulloinkin huoneensa vaikka sitä en vaadi. (lapset 3 ,5 ja 8v ja kaikilla oma huone). Muualla asunnossa olenkin ihan siivousfriikki ja siksi on vastapainoa tämä että lasten huoneet saa olla miten ovat. Se mikä on niin meillä on tunti peliaikaa illalla tietokoneella joka lapsella ja sitten jos siitä ei pidetä kiinni niin seuraavana iltana ei sitten pelata ollenkaan. Ja tasapuolisuuden nimissä myös me vanhemmat noudatetaan tätä tunti päivässä nettiaikaa että jää aikaa muuhunkin ellei oo joku projekti menossa mihin tarttee nettiä.

Yhteistyössä