Mitä maksaisit kirppiksellä kivasta vaatteesta (kiva kuva tms) joka on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddd

Vieras
siisti, ehjä ja ryhdikäs, mutta selvästi näkee, että vaate on jo käytetty. Eli on pesunukkaa tai haalistumaa tai muuta kulumaa kankaan pinnassa?

Tuntuu, että meidän kirppiksellä tuollaiset ei meinaa mennä kaupaksi puoli-ilmaisinakaan. Onko näin joka paikassa vai asuuko tällä seudulla vaan nirsoja?

Mun täytyy myöntää, että en osta pidetyn näköisiä vaatteita, vaikka hinta olisi joku 50 senttiä. En laita sellaisia itsekään myyntiin, vaan vaatekeräyksiin ulkomaille tai sitten ihan roskiin.

siisti, ehjä ja ryhdikäs, mutta selvästi näkee, että vaate on jo käytetty. Eli on pesunukkaa tai haalistumaa tai muuta kulumaa kankaan pinnassa?

Tuntuu, että meidän kirppiksellä tuollaiset ei meinaa mennä kaupaksi puoli-ilmaisinakaan. Onko näin joka paikassa vai asuuko tällä seudulla vaan nirsoja?

Mä en nyt täysin käsitä, minkälaisesta vaatteesta tässä on kyse.Itse en ostaisi Tokmannin printtihirvityscollegepaitoja vaikka minulle annettaisiin rahaa vielä kaupanpäällisiksi.
MUTTA, jos vaate on oikein pesty ja tahraton + reiätön, maksan bodeista max 1 €, collegehousut-paidat max. 1,50 €, haalarit max 8 €, kengät max 4 €...

Minä en ymmärrä, miski joku maksaa käytetytsä samaa, mitä saat alesta UUTENA?

Pesunukkaa tulee ekoissa pesuissa, mutta jos tuote on nuhjuinen ja virttynyt, niin en minä sellaista edes myy.

Peesailen. Laitan sellaiset tuotteet suoraan Uffiin, toivottavasti löytävät käyttäjän vielä, kun kumminkin ehjästä tavarasta on kyse.

Juuri raakkasin kirpparille menevistä pois ihan hyvänkin kuntoista tavaraa, joissa oli muutama pieni kestotahra. Siinä meinaan toinen artikkeli, joita en myy enkä myöskään osta.

Joo, ei mene kaupaksi, huomasin saman kun yritin myydä tytön vaatteita kirppiksellä. Hinta puoli-ilmanen, siisti ehjä vaate jossa kuitenkin pieniä kulumajälkiä ei mennyt kaupaksi :( Taidan tehdä niistä syysrovion pihamaalle :/ Saapahan nurkista kuljeksimasta pois.

Yhteistyössä