Miljonääriäideistä tuli mieleen, että missä rakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tänään oli heistä Iltapäivälehdissä juttua, iso juttu olikin, vai oliko eilisessä. No jokatapauksessa, jäi vähän sellainen olo, että onko tuo elämä nyt niin onnellista? Lehtiartikkelin mukaan vaimot päättivät lähteä Espanjaan lastensa kanssa ja miehet jäivät Suomeen. Toisen mies matkustelee businessmiehenä ympäri maailmaa ja toinen työskenteli Suomessa. Lapset hoidatetaan hoitajilla. Nämä vaimot viettävät paljon aikaa keskenään, hankkivat rusketusta ja tuhansien eurojen vaatteita. Tuli vain sellainen olo, että joo, on rahaa, mutta sillä ei saa rakkautta. Yrittääkö ne paikata jotain tyhjää oloa materialla? En tiedä, tulipa olo, että mä olen varmaan paljon onnellisempi, kun mulla on perhe, jonka kanssa vietän aikaa paljon. Rahahan ei tuo onnea vaan se onnellisuus kumpuaa jostain sisältä omasta asenteesta. Vaikka ei olisi rahaa, niin voi olla rakkautta. Musta on ainakin ihanaa, kun ollaan perheen kesken.

usko vaan, en ole kateellinen. tuli vain sellainen olo, että ne on vaan keskenään, shoppailee, käy bilettämässä yökerhoissa ja perhe on ihan hajalla. lapset hoidatetaan toisilla ja miehet toisessa maassa. että onko ne oikeasti tosi onnellisia sisimmässään.

Mä en ole miljonääri, mutta mulle riittää se, että läheiseni rakastavat mua. Erityisen tärkeää mulle on, että lapseni rakastavat mua. En kaipaa miestä tuohon sohvalle - pah, eihän mulla ole edes sohvaa :D - rakastamaan mua. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi vain mies voisi tehdä naisen onnelliseksi. Onko jotenkin väärää onnea, jos on onnellinen ilman miestä "jaloissa"?

katsoin viime yönä sen ekan jaksan tuosta aohjelmasta ja olihan se toki erilaista heillä kuin mitä mun elämäni on. Mutta en löytänyt yhtäkään asiaa, jossa heidän elämänsä olisi ollut jotenkin huonompaa kuin mun. Kyllä minäkin mieluummin heiluttelisin paljaita varpaitani auringossa kuin 25 asteen pakkasessa :D

Aina tää ikuinen kateellisten valitusvirsi siitä että "tolla on noin paljon rahaa mutta mä oon köyhänä paljon onnellisempi!!!"

Onko sun niin vaikea kuvitella, että joku EI haluaisi tollasta elämää itselleen? Okei, olis kiva jos olis sen verran rahaa, ettei koko ajan tarvitsisi huolehtia miten rahat riittää ja vois välillä vaikka ostaa jotain "turhaakin".

Mutta silti, mä ihan OIKEASTI elän paljon mielummin nykyistä omaa elämääni kuin noiden elämää. Mulle perhe on tärkein maailmassa: mun mies ja mun lapset. Mun onni syntyy siitä kun saan olla heidän kanssa, ei siitä että saisin ostaa jonku Vuittonin laukun.

No mutta eihän rikkaus sulje perhettä pois, kyllä mulle kelpaisi :) Mistä sen tietää jos suhde heillä voikin paljon paremmin kun eivät asu saman katon alla? Tuo on kuitenkin vain ohjelma, en usko että edes tosi-tv näyttäisi kaiken täysin realistisesti.

Aina tää ikuinen kateellisten valitusvirsi siitä että "tolla on noin paljon rahaa mutta mä oon köyhänä paljon onnellisempi!!!"

Kateellisen virsi? Ei tuo ap vaikuttanut yhtään kateelliselta.

Surkeita ovat sellaiset ihmiset jotka eivät uskalla sanoa mitään poikkipuolista rikkaista, koska pelkäävät että heidät leimataan kateellisiksi.

Niinpä sitä sitten pitää olla sanomatta ihan itsestään selvyyksiäkin ääneen, vaikka näkee miljonääriäidin elämän olevan tyhjääkin tyhjempää.

Kyllä se kuules taliaivo on niin että onnettoman ihmisen haistaa kauas. Vain selkärangaton surkimus ei tohdi miljonääristä tuota diagnoosia tehdä kun kaltaisesi kumipäät ovat heti kateuskorttia heiluttamassa.

Asiahan on näin että rahaa saa mutta aivoja ei saa rahalla. En ole Miljonääriäitejä katsonut mutta jo formaatti kertoo, että ällipuolesta on pulaa ja onnellisuuskin on olematonta, jos pitää lähteä noin kanamaiseen ohjelmaan.

Kun ohjelmaan mitä ilmeisimmin ei ole ollut pakko lähteä RAHAN vuoksi, niin silloin on uupelo jostain muusta kun tuohon paskaan kourat isketään. Ja minähän jo sanoinkin mistä brakaa: tyhmät onnettomat kanat...

En ole katsonut ohjelmaa, mutta mainoksista päätellen en haluaisi vaihtaa paikkaa heidän kanssaan. Raha toki kelpaisi, mutta en jaksaisi shoppailla, en tykkää bilettää enkä missään tapauksessa haluaisi elää pintaliitoelämää. Muuttaisin maalle rahoineni ja ottaisin paljon eläimiä :)

En ole katsonut ohjelmaa, mutta mainoksista päätellen en haluaisi vaihtaa paikkaa heidän kanssaan. Raha toki kelpaisi, mutta en jaksaisi shoppailla, en tykkää bilettää enkä missään tapauksessa haluaisi elää pintaliitoelämää. Muuttaisin maalle rahoineni ja ottaisin paljon eläimiä :)

Noin varmasti jotakuinkin itsekin tekisin. Enkä taatusti osallistuisi yhteenkään ohjelmaan enkä antaisi haastattelun haastattelua ikinä.

Nyt pitää muistaa, että ohjelman tarkoitus onkin herättää keskustelua. Jos näytettäisiin aivan tavallista elämää, missä maataan ainoastaan sohvalla, niin eihän se kiinnostaisi yhtään ketään. Näitä naisia voi rakastaa, heitä voi vihata, heihin voi samaistua ja toisaalta voi myös nauttia omasta elämästä. Kyseessä ei ole kuitenkaan kuin TV-ohjelma, joka käsikirjoitetaan etukäteen. Kyse on viihteestä, jossa aivot voi lyödä narikkaan.

Yhteistyössä