Ei voi olla totta! Ei kai Masa ja Mervi palaa yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aatamin akka

Aktiivinen jäsen
29.06.2010
5 917
0
36
Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta"

Perjantai 17.9.2010 klo 19.40

Virallisen avioeropäätöksen Matti Nykäsestä kuluneella viikolla saanut Mervi Tapola, 56, soitti perjantaina entiselle miehelleen.

- Rakkauteni ei ole mihinkään kadonnut, voisin aloittaa vielä alusta. Se vaatisi kuitenkin terapiaa, että suhteemme ja liittomme vihdoin toimisi. Olen monessa asiassa katsonut peiliin, mutta niin täytyy Matinkin tehdä. Juttelin nyt Matin kanssa ensimmäisen kerran joulun jälkeen, Mervi Tapola herkistyy.

Matti Nykäselle on määrätty lähestymis- ja yhteydenottokielto entiseen vaimoonsa maaliskuun loppuun asti. Nykänen sai ehdottoman vankeustuomion elokuussa vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä jouluna.

Lähestymiskiellon takia Matti otti Merviin yhteyttä välikäden kautta ja pyysi Mervia soittamaan hänelle.

Onko mahdollista, että Te menette vielä kolmannen kerran avioliittoon?

- Kaikki on mahdollista, mutta uusi yhteiselo edellyttäisi ihan perusteellisen erilaista elämäntapaa. Voisin ajatella ehdottomasti meneväni yhdessä Matin kanssa ammattiauttajan pakeille, Mervi lupaa.

JUHA VELI JOKINEN
juhaveli.jokinen@iltalehti.fi

Viimeksi muokattu:
Ihanaa! Näin se taas nähdään, että nainen ei ikinä opi vaikka sitä vetäis nyrkillä turpaan ja puukolla mahaan, niin aina se antaa anteeksi kun vaan ymmärtää pyytää ja nöyrästi lupaa muuttaa tapansa.

No, johan se Matti ilmoitti, ettei se aijo vankilaan mennä. Joten jäljelle jää vaihtoehto, että Mervi menee sinne kun se tappaa Matin.

Lööpin mukaan suku pakotti eroamaan tästä kihlatusta.

Tän päiväisessä lehdestä sai sen käsityksen, että Mervi ihan ite antoi kenkää kyseiselle "kihlatulle", joka oli rikollinen ja kaiken huipuksi NAIMISISSA... Joten se siitä.. Mies olisi kuulemma halunnut selittää asioita Merville, jos tämä olisi maksanut ukon taksin ja kutsunut paikalle seiskapäivää lehden toimittajan.. Et sillee..

Tän päiväisessä lehdestä sai sen käsityksen, että Mervi ihan ite antoi kenkää kyseiselle "kihlatulle", joka oli rikollinen ja kaiken huipuksi NAIMISISSA... Joten se siitä.. Mies olisi kuulemma halunnut selittää asioita Merville, jos tämä olisi maksanut ukon taksin ja kutsunut paikalle seiskapäivää lehden toimittajan.. Et sillee..
Aivan yhdentekevää minulle, luin vain lööpin kaupassa :D

Minä olen Matin kanssa asunut nuoruuteni Kangaslammella... Just siinä pahamaineisessa kaupunginosassa, jossa Janukin asuu. Hän on meidän ystävämme. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei muuta sinne enää... onhan siellä halvat kämpät ja näin.

Siis ei Januliitus ole missään tapauksessa tuttavani.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä