Säälitkö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iva-akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iva-akka

Vieras
Jos näät puistossa äidin, jolla on esim. 4 poikaa? Tai jos jollakin tutullasi on pelkkiä poikia. Itse säälin, kyllä varmaan vituttaa äitinä ja naisena, kun ei saa omaa tytärtä. Rakastan kaikkia lapsiani yhtä paljon, mutta tyttärieni äitiydessä on jotain erityistä. Ja aikuisenakin ajattelen, että ihana olla juuri tyttären puolelta mummo, mikäli nuo nyt lapsia tekevät.

2+2 siis meillä lapsien jakauma

Eh. Jos mä jostakin kumman syystä eksyisin puistoon ja näkisin siellä jonkun naisen neljän pojan kanssa, niin ihan eka ajatukseni olisi kylläkin, että se nainen on perhepäivähoitaja ja neljä poikaa ovat hoitolapsia.

(Mulla on itselläni vain kouluikäisiä lapsia, joten leikkipuisto ei ole ihan ekojen paikkojen joukossa, mistä minut löytäisi.)

Viimeksi muokattu:
Siis todellakin säälin. Säälin aivan mielettömästi. Niin kovasti, etten meinaa osata pukea sitä edes sanoiksi.

Pitääkin taas muistaa laittaa tekstaria kaverille, jolla on viisi poikaa. En ole tainnut pariin päivään kertoakaan hänelle, miten paljon häntä säälin.

Voi tätä säälin määrää.

aika erikoinen ajattelutapa.. itsellä tyttö ja poika ja molemmista olen ihan yhtä onnellinen, en myöskään koskaan ole säälinyt sukulaisiani joilla on kolme poikaa ja ystävääni jolla kolme tyttöä.

en todellakaan sääli. itselläni 1+1, enkä voisi kuvitella,että tyttäreni lapset olisivat minulle tulevaisuudessa rakkaampia kuin ihanan poikani mahdolliset tulevat lapset.

Säälin lähinnä poikiasi.

Itsellä kaksi poikaa, joita nimenomaan miehen kanssa toivoimme. Minulla on huono äiti suhde, enkä osaisi olla äiti tyttärille.
Onneksi en tyttöjä siis saannut...

en todellakaan sääli. itselläni 1+1, enkä voisi kuvitella,että tyttäreni lapset olisivat minulle tulevaisuudessa rakkaampia kuin ihanan poikani mahdolliset tulevat lapset.

Säälin lähinnä poikiasi.

Poikasi lapset tulevat tod.näk läheisemmiksi juuri vaimon äidin kanssa. Ainakin meidän lapsemme ovat x 100 läheisempiä minun kuin mieheni vanhempien kanssa

no en mä kyllä sääli, mutta uskon kyllä että on suuri rikkaus saada katsoa molempien sukupuolien kasvua ja kehitystä. joten kyllä mä itselleni toivoisin molempia, vaikka rakkaita ovat jokatapauksessa.

En sääli, mutta kyllä mielessä käy, että olisikohan nuo vanhemmat kuitenkin halunneet myös toisen sukupuolen edustajan? En kyllä sillä tavalla sääli... Kyllä ne vanhemmat näyttää katraansa kanssa kuitenkin aina ihan tyytyväisiltä. Muumimaailmassa kyllä nähtiin yksi perhe, joilla oli 4 tyttöä... Silloin kyllä miehen kanssa vilkaistiin sitä perhettä ja sitä isää ja vähän mietittiin, että olisi toi isä kyllä varmaan ollut onnellinen, jos olisi yhden pojan saanut. :)

En. Mun äiti on taas sitä mieltä että jokaisen pitää saada tyttö että tietää mitä elämä on..meinaan tyttölapset on niin kamalia että sitten vasta tietää..pojista ei mitään työtä olekaan kun ne ovat niin ihania ja helppoja jne..

:'(:'( niin kuinka vajaavaista onkaan heidän elämänsä. Naisparat. Tyttörukat.
Ja ajatella, että on sellaisiakin naisia, jotka ovat kasvaneet perheessä, jossa on vain tyttöjä.
Ja itsekin saivat vaan tyttöjä.
Tuplavajaata.

SÄÄLI.

:D Minä olen tuplavajaa.
Mies myös.
Ilmankos lapsemme näytteli pyllyään tänään keittiön ikkunasta ohikulkijoille.

Sirpa Selänne juuri tästä avautui jossain haastattelussa? Eli kolmen pojan jälkeen oli tekemällätehty tyttö ja että on niin kovin onnellinen siihen, että on saanut tytön vihdoin elämäänsä

Yhteistyössä