Seuraatko jonkun tietyn palstalaisen juttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Silleen hyvällä, stalkkaatko? Jossain ketjussa Non compos mentis sanoi stalkkaavansa jotakuta ja jäin miettimään ketä.

Mä seuraan sellaisten muurahaispesää sohivien juttuja mielelläni, esim Phoebsi ja tripod.

En...eikös se nykyään ole jopa vähän hankalaa, kun ei nää niitä viestejä enää profiilin takaata?!

Mulla on kyllä 1ketju seurannassa, mutta ei aloittajan, vaan sisällöntakis, eli PALSTAPROJEKTI :)

Kyllä mä tykkäsin lukea tiettyjen nikkien kirjoituksia kun etenkin niiden ketjut on yleensä parasta viihdettä: Savanna, Emilyn, NinaTT esim. mutta enää ei pysty kun ei niitä haulla löydä eikä profiilin kautta.

Yks ehdottomasti suurimmista heikkouksista tässä uudistuneessa palstassa on just se, että ei voi toisten profiileista lukea viimeisimpiä kommentoituja ketjuja. En varsinaisesti seurannut ketään tiettyä, mutta usein jonkun profiiliin kurkattuani löysin itseni mielenkiintoisista keskusteluketjuista.

Yhteen aikaan kävin kurkkaamassa aina Umbrellan ja Pamppelssonin profiileihin, mutta myöhemmin en enää viitsinyt kun molemmat lopettivat/vähensivät radikaalisti palstailuaan.

Yhteistyössä