Jos liitän korttiini Verified by Visa-maksumahdollisuuden niin maksanko ostoksen yhteydessä jostain muusta vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähettäjä:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähettäjä:

Vieras
Elikkä otetaan esimerkki: Menen nyt Nordean sivuille, painan sieltä kohtaa jossa lukee "Haluan käyttää korttiani myös verkkomaksamiseen"
Se tarkoittaa siis sitä et voin maksaa ostoksia sellasissa nettikaupoissa joissa on Verified by Visa- merkintä.

Ostan vaikka jonkun vaatteen sellaisesta verkkokauppasta jossa noi Verified- tunnukset ovat. Näppäilen kortin numeron ja maksan ostoksen.

Mutta..

Velottaako Nordea jotain tällaisesta kortilla maksamisesta vielä jotain lisää ostokseni lisäksi? Eli tuleeko jotain kortin käyttömaksua lisänä johtuen tuosta Verified- ominaisuudesta?

Yritin katsoa ehdot Nordean sivuilta mutta enpä löytänyt kohtaa missä kerrottaisiin tollasesta. Eli omakohtaista kokemusta joltain kaipaan asiasta :)

Sehän on ihan kauppakohtaista veloittavatko miten maksutavasta. Verified by Visa- on luottokunnan asioita, ei pankin joten eivät he siitä veloita. Mutta mä en ymmärrä että onko sulla nyt pankkikortti jonka haluat muuttaa visaksi ? Siinähän on vuosimaksu suurimmissa osissa pankeista...

Sehän on ihan kauppakohtaista veloittavatko miten maksutavasta. Verified by Visa- on luottokunnan asioita, ei pankin joten eivät he siitä veloita. Mutta mä en ymmärrä että onko sulla nyt pankkikortti jonka haluat muuttaa visaksi ? Siinähän on vuosimaksu suurimmissa osissa pankeista...

Veikkaan, että kyse on Visa debit-kortista, mihin voi liittää tuon verkkomaksuominaisuuden.

En ole vielä jaksanut itse katsella, mitä tuo vaikuttaisi, miehen kortilla ollaan tilailtu kaikki tähän saakka, hänellä on ihan luottokortti.

En ole ap, mutta tuota tarjotaan siis tavallisille Visa-luottokorteille (jotka on nykyisin debit/credit-kortteja). En ole itsekään koskaan tajunnut tätä, koska kyllähän se Visa toimii ilmankin. Eli mikä tuossa Verified by Visa -jutussa on se juttu?

Kaikissa nettikaupoissa kortti ei toimi ilman Verified by Visa -ominaisuutta. Se tuo lähinnä vain lisäturvaa, kortin tiedot salataan ehkä paremmin kuin joissain muissa salausvaihtoehdoissa. Eikä sen pitäisi maksaa mitään ylimääräistä.

Mulla on siis Visa-Electron ja siihen voi yhtä hyvin liittää ton Verified by Visa ominaisuuden. Mistä mä näkisin noi hinnastot tai jotain että onko tossa nyt jotain ylimäärästä maksua sitten. Luottokunnan sivuilla kävin jo mutta eipä ollut sielläkään mitään, samoin katoin Visan omat sivut, vaan eipä ei.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä:;22100449:
Mulla on siis Visa-Electron ja siihen voi yhtä hyvin liittää ton Verified by Visa ominaisuuden. Mistä mä näkisin noi hinnastot tai jotain että onko tossa nyt jotain ylimäärästä maksua sitten. Luottokunnan sivuilla kävin jo mutta eipä ollut sielläkään mitään, samoin katoin Visan omat sivut, vaan eipä ei.. :(

Pistä pankille sähköpostia ja kysy, miten tuo menee.

Yhteistyössä